یادگیری و پیشرفت
:::::::::::::::: ::::::::::::::::
دیجیتال مارکتینگ
:::::::::::::::: ::::::::::::::::
رشد کسب‌وکار
:::::::::::::::: ::::::::::::::::
صنعت آموزش


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 5 خرداد 1398
بازدید : 168
نویسنده : کیا فایل

کسب درامد 2 میلیون تومان روزانه از اینترنت کاملا تضمینی

کسب درامد 2 میلیون تومان روزانه از اینترنت کاملا تضمینی

 

کسب درآمد از اینترنت

در ابتدا باید بگویم که کسب درآمد از اینترنت در ایران از کشورهای دیگر راحت تر است.

قبل از هر چیز اجازه دهید میزان درآمد بعضی از فعالان عرصه بازاریابی اینترنتی و کسب درآمد از اینترنت را اعلام کنیم:

میزان کسب درآمد از اینترنت فروشگاه های اینترنتی معتبر مانند دیجی کالا، بامیلو، شیکسون، مدیسه، زنبیل، کیمیا آنلاین، تهران کالا، البسکو و … بر هیچ کس پوشیده نیست.

بنابراین اگر قصد کسب درآمد از اینترنت از طریق فروش محصولات فیزیکی دارید، در هر زمینه و صنعتی که مهارت دارید، آن کار را شروع کنید. (در ادامه با نحوه رقابت با رقیبان قدرتمند توضیح خواهم داد)

آقای ژان بقوسیان از اساتید مطرح در حوزه بازاریابی اینترنتی: تنها با ارسال یک ایمیل برای اعضای وبسایت، در عرض چند ساعت بیش از ۲۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان کسب درآمد از اینترنت داشتند.

آقای محمدرضا شعبانعلی، از اساتید بی نظیر در حوزه مهارت های مذاکره: شما با عضویت در وبسایت او و با پرداخت مبلغ ناچیزی بصورت ماهیانه، می توانید از صدها مطلب ارزشمند در حوزه کسب و کار، موفقیت و … استفاده کنید. وبسایت او ماهانه با داشتن هزاران عضو ویژه، چند صد میلیون تومان کسب درآمد از اینترنت دارد.

آقای سید حسین عباس منش، مربی موفقیت: او تنها با ارسال یک نوبت ایمیل به اعضای وبسایتش، تنها در یک هفته، بیش از ۱۰۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان درآمد کسب کرد.

آقای محمد پیام بهرامپور، مربی سخنرانی و فن بیان: تنها با آموزش و فروش محصولات آموزشی ارزشمند در حوزه سخنرانی و فن بیان، ماهانه چند صد میلیون تومان کسب درآمد از اینترنت داشت.

چند روز پیش در رادیو گوش می کردم که دختری به نام نازنین، ۲۱ ساله و صاحب چند فروشگاه اینترنتی، پس از ۵ سال فعالیت، از طریق کسب درآمد از اینترنت از طریق فروش محصولات فیزیکی، میلیاردر شده است.

افراد ذکر شده تنها بخشی از جامعه پردرآمد کسب و کار اینترنتی هستند. با این حال در ایران هنوز قدم های اولیه در راه اندازی کسب و کار اینترنتی و کسب درآمد از اینترنت برداشته شده است. روز به روز هم به تعداد این کارآفرینان موفق اضافه می شود.

 

کسب درآمد از اینترنت و راه اندازی کسب و کار اینترنتی مزیت هایی که نسبت به کار سنتی دارد این موارد هستند:

  • کارکردن در این حوزه بسیار لذت بخش است و شما می توانید با فعالیت در حوزه علاقه مندی هایتان، کسب درآمد از اینترنت داشته باشید.
  • راه اندازی آن نیاز به سرمایه خاصی ندارد.
  • اگر مسیر را بدانید، بسیار زودتر و بسیار بیشتر از کسب و کار آفلاین بازدهی دارد.

من اینجا میخوام پکیجی رو به شما معرفی کنم که کاملا با بقیه فرق میکنه و نیازی به سایتهای کلیکی و زیرمجموعه گیری و سایتهای خارجی نداره وقت زیادی هم از شما نمیگیره و شما فقط با روزی یک ساعت وقت گداشتن روی کار با این پکیج میتونید به درامد فوق العاده روزانه 2 میلیون تومان برسید.

شاید باورش براتون سخت باشه اما هیچ کاری نشد نداره فقط یه خورده اعتماد به نفس و پشتکار میخواد شما میتونید با یک کامپیوتر یا لپ تاپ یا گوشی اندروید براحتی در هرکجا که هستین با این پکیج کار کنید و به نتیجه برسید 

با هر سنی و هر جنسیتی که هستین براحتی میتونید با این پکیج شروع به کسب درامد از اینترنت بپردازید.

هزینه این پکیج تو سایتهای مشابه بالای 800 هزار تومنه اما ما در اینجا این پکیج رو با قیمت استثنایی 150000 هزار تومان در اختیار شما قرار دادیم که واقعا این هزینه برای تغییر زندگی شما مبلغ ناچیزیه.

در ضمن بخاطر فرارسیدن ماه مبارک رمضان این پکیج به مدت یک ماه با 75‰ تخفیف به شما فروخته میشه 

بعد از ماه مبارک رمضان این پکیج دوباره با قیمت 150000 تومان عرضه خواهد شد

پس درنگ نکنید این پکیج طلایی رو خریداری کرده و برای تغییر زندگی خودتون قدم بردارید

با امید موفقیت و پیروزی برا شما

 


 



:: موضوعات مرتبط: کسب و کار اینترنتی , ,
:: برچسب‌ها: فایل , کسب درآمد از اینترنت , کار در منزل , درآمد بالا بدون سرمایه , کسب و کار اینترنتی , درآمد میلیونی , شغل دوم ,
تاریخ : یک شنبه 5 خرداد 1398
بازدید : 172
نویسنده : کیا فایل

پنج کمپانی میلیاردی که همین امروز می توانید ؛ آن را بسازید !!!

پنج کمپانی میلیاردی که همین امروز می توانید ؛ آن را بسازید !!!

 

پنج کمپانی میلیاردی که همین امروز می توانید ؛ آن را بسازید !!!

 

 

دوست خوبم ، در انتهای این صفحه ویدیویی قرار گرفته است که از تو می خواهم دانلود نمایی و با دقت تا انتها تماشا کنی ، و سپس ادامه متن را بخوانی

بی نهایت خوشحالم که فرصتی به من داده شد تا بتوانم در قالب این فایل ویدیویی ، بزرگترین راز رسیدن به استقلال مالی را در اختیارت قرار بدهم.

 

آنچه که در این ویدیو آموزشی یاد می گیرید :

 

سریعترین راه انتخاب حوزه کسب و کار میلیاردی

 

روش ساخت سرویس و محصولات و پروداکت لانچ

 

تیم سازی و برونسپاری

 

مارکتینگ و تبلیغات نوین اینترنتی

 

در زندگی هر کسی استقلال مالی معنی متفاوتی دارد. برای یک فرد جوان خرید ماشین لامبورگینی است ، برای یک مادر ، بزرگ کردن فرزندانش در آرامش همراه با امکانات است. برای یک پدر خرید خانه ای مناسب برای خانواده ی عزیزش هست . برای یک دختر جوان توانایی مسافرت کردن به دور دنیا و خرید کردن در بهترین فروشگاه های کشورهای مختلف است.

دوست خوبم که الان این متن را می خوانی ، استقلال مالی برای تو چیست ؟

چه هدف مالی در ذهنت است ؟

 

من چندین سال پیش از ته دلم دوست داشتم دوربین کنون 60D بخرم و زمانی که میخواستم پولش را پرداخت بکنم ، 900 دلار در حساب بانکیم نداشتم. رویای من فیلمساز شدن بود ، می خواستم دوربین خودم را داشته باشم و حسابی باهاش تمرین کنم و فیلم بسازم ، اما همان لحظه بود که معنی استقلال مالی را فهمیدم ، نداشتن پول کافی در حساب بانکیم مانع رسیدن به رویایم شده بود.

تصمیم گرفتم که تمام تلاشم را بکنم تا به معنای واقعی به استقلال مالی برسم .

خیلی تشنه ی موفقیت و راه اندازی کسب و کار بودم ، اما در دنیای بزرگ اینترنت سردرگم می چرخیدم. تنها چیزی که داشتم ، اشتیاق بود ، اشتیاق برای رسیدن به استقلال مالی !!!

چیزی که هر کسی که برای رسیدن به هر هدفی ، باید داشته باشد!!!

 

جستجو کردم ، وبسایتهای مختلف را دیدم ، بیش از هزار ویدیو در یوتیوب در مورد کسب و کارهای آنلاین دیدم ، کتاب های خیلی زیادی خوندم ، وبسایت های پردرآمد را بررسی کردم ، بی نهایت کنجکاو و تشنه ی موفقیت بودم ...

پس از تلاش خیلی زیادی که کردم ، با سیستم فکری آشنا شدم که لایف استایل (شیوه ی زندگی ) من را به طور کل عوض کرد. کسب و کارهای مختلفی را شروع کردم ، نتایج فوق العاده ای می گرفتم ، انتخاب هایم در کار و زندگیم بی نهایت بهتر شده بود ، کم کم به آرامش فکری رسیده بودم ، یکی یکی به خواسته هایم رسیدم و به ساخت رویایی که همیشه در ذهنم بود ، نزدیک تر شدم.

 

دوست خوبم ، امروز میخواهم برای اولین بار با جزییات خیلی بیشتری کسب و کارهایی که انجام دادم تا به استقلال مالی رسیدم را واست باز کنم ، و کامل واست معرفی کنم!!!

ایمان دارم ، اگر یکی از 5 کسب و کاری که بهت می گویم را شروع کنی و با شیوه ی فکری که بهت توضیح می دهم انجام بدی ، به استقلال مالی می رسی.

 

بعد از ویدیو کاملا میفهمی که چه کسب و کاری را باید شروع کنی تا به استقلال مالی برسی و مهمتر از اون ، چطور انجامش بدی ...

من امتحانشون کردم و نتایج خارق العاده ای گرفتم ، از تو می خوام 2 تا کار انجام بدی ، خیلی مهمه ...

 

اولین وظیفه تو : کاغذ و قلم برداری ، عمیق فکر کن و تعریف استقلال مالی از نظر خودت را بنویس

دومین وظیفه : این ویدیو را دانلود کن و برای تغییر در زندگیت وقت بگذار و تا انتها با دقت تماشا کن. زمانی که ویدیو را می بینی ، گوشیت یا هر چیزی که حواست را پرت می کنه کنار بگذار ، این ویدیو مهمه و لطفا جدی و مصمم باش !

 



 



:: موضوعات مرتبط: کسب و کار اینترنتی , ,
:: برچسب‌ها: فایل , کسب درآمد , کسب وکار اینترنتی , آموزش کسب درآمد از اینترنت , مارکتینگ , مشاغل خانگی , پولدار شدن ,
تاریخ : یک شنبه 5 خرداد 1398
بازدید : 121
نویسنده : کیا فایل

افزونه ارسال خودکار به شبکه های اجتماعی | Social Auto Poster

افزونه ارسال خودکار به شبکه های اجتماعی | Social Auto Poster

 

افزونه ارسال خودکار به شبکه های اجتماعی | پلاگین Social Auto Poster | افزونه سئو خارجی وردپرس

معرفی پلاگین Social Auto Poster

افزونه ارسال خودکار به شبکه های اجتماعی یک انتخاب مناسب برای ارسال خودکار محتوایتان به شبکه های اجتماعی معروف نظیر اینستاگرام ، توییتر ، فیسبوک ، لینکدین ،پینترست و… می باشد همچنین این افزونه امکان زمان بندی مورد نظر شما را برای ارسال خودکار محتوا به هر شبکه ای که نیاز دارید را فراهم میکند.
این پلاگین به خوبی با پروفایل های شخصی ، پیج های تجاری ، گروه ها و… کار می کند.

انتشار پست در شبکه های اجتماعی و ارتباط آن با افزونه سئو خارجی وردپرس

قرار دادن مطالب و محتوای خوب و مناسب که مخاطب را با خود درگیر کند و به سایتتان لینک داده شده باشد، در شبکه های اجتماعی باعث افزایش ترافیک سایت شما می شود
که در نتیجه ی آن رتبه شما در نتایج گوگل و سایر موتورهای جستجو افزایش می یابد.

 افزونه ارسال خودکار به شبکه های اجتماعی | Social Auto Poster

افزونه ارسال خودکار به شبکه های اجتماعی | Social Auto Poster

 

SEO مخفف Search Engine optimization یا همان بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو است
که هدف اصلی آن کسب جایگاه بهتر در نتایج گوگل است.
روزانه کاربران بسیاری کلمات مورد نظر خود را در گوگل جستجو میکنند و این موتور جستجو پیشنهاداتی متناسب با عبارات جستجو شده به آنها نمایش میدهد. هر چقدر جایگاه شما در لیست نتایج بالاتر باشد شانس بیشتری برای جذب کاربر خواهید داشت و اصطلاحا سئو سایت شما بهتر است.
تاثیر سئو بر جذب بازدیدکننده و افزایش فروش اهمیتاستفاده از این افزونه را دو چندان خواهد کرد.

 افزونه ارسال خودکار به شبکه های اجتماعی | Social Auto Poster

افزونه ارسال خودکار به شبکه های اجتماعی | Social Auto Poster

بسیاری از سئوکاران بزرگ دنیا بر این باورند که بعد از داشتن طراحی سایت قوی ، تاثیر شبکه های اجتماعی بر سئو سایت ها را نباید نادیده گرفت، زیرا یکی از فاکتورهای مهم بهینه سازی سایت ها می باشند. سئو وب سایت به دو قسمت کلی تقسیم می شود، سئو خارجی و سئو داخلی.
۳۰% از سئو، مربوط به بخش سئو داخلی و ۷۰% باقیمانده، مربوط به سئو خارجی وشبکه های اجتماعی است.

شبکه‌های اجتماعی به عنوان مهم ترین بک لینک‌های قوی در بالا بردن سئوی سایت بشمار می روند.
با ایجاد کردن صفحه و یا گروه و تقویت لینک‌ها تأثیر بسزایی در سئو خواهید داشت . اینستاگرام تا به حال لینک پذیر نبوده و تا حدود کمی می توان از نظر سئو حساب باز کرد اما بهترین ابزار برای فروشگاه‌های اینترنتی برای بازاریابی به شمار می‌آید .

 افزونه ارسال خودکار به شبکه های اجتماعی | Social Auto Poster

افزونه ارسال خودکار به شبکه های اجتماعی | Social Auto Poster

-هر گونه فعالیت در شبکه های اجتماعی شامل ساخت لینک، در افزایش شناخت برند و سئو خارجی اثر بخش خواهد بود. این خود میزان اهمیت و کاربردی بودن پلاگین Social Auto Poster را مشخص می کند.

 افزونه ارسال خودکار به شبکه های اجتماعی | Social Auto Poster


افزونه ارسال خودکار به شبکه های اجتماعی | Social Auto Poster

تاثیر شبکه های اجتماعی و افزونه سئو خارجی وردپرس در سئو

در خیلی مواقع دیده شده که حتی یک سایت کوچک توانسته است با عملکرد درست در شبکه های اجتماعی، بسیار بزرگ شده و به بهبود عملکرد کسب و کار خود کمک کند. روش مناسب برای کسب رتبه بهتر در سایت الکسا و افزایش فروش ، جذب بیشتر بازدیدکننده ی واقعی به سایت و تبدیل این بازدیدکنندگان به مشتری می باشد. قراردادن لینک مستقیم به صفحات سایت در شبکه های اجتماعی و امکان به اشتراک گذاری مطالب ، باعث افزایش تاثیر شبکه های اجتماعی در سئو سایت شما شده و درصد مشخصی از بازدیدکنندگان سایت را به مشتری تبدیل می کند. هم چنین، قرار دادن دکمه های شبکه های اجتماعی در سایت باعث پخش مطالب شما شده و به برندسازی سایت و شرکت شما کمک شایانی می کنند.

تاثیر شبکه های اجتماعی در بالابردن بازدید کننده های سایت شما بر هیچ کس پوشیده نیست.
علی رغم اینکه گوگل به روشنی اعلام کرده که شبکه های اجتماعی تاثیر مستقیمی در موتور جستجوی آن ندارند اما به طور غیر مستقیم تاثیر به سزایی در افزایش بازدید کننده ها و رتبه سایت شما خواهند داشت.

ورود کاربر به سایت اولین هدف وتبدیل بازدیدکننده به مشتری مهمترین هدف است که بااستفاده ازین افزونه گام اول تحقق مییابد.

هریک از این شبکه های اجتماعی میتوانند به تنهایی بر سئو سایت و موفقیت شما تاثیرگذار باشند.
شما به راحتی با استفاده از پلاگین Social Auto Poster میتوانید شبکه های اجتماعی مرتبط با سایت خود را مدریت نمایید.

ارسال خودکار به توئیتر در پلاگین Social Auto Poster

شما میتوانید بااستفاده ازشبکه اجتماعی توییتر سایت خودرا بروز وتازه نگه دارید و بازدیدکنندگان جدیدی رابه آن راهنمایی کنید.
با اتصال سایت به توییتر مشتریان شما به سرعت میتوانند مطالب جدید شما را در قالب نوشته های ۱۴۰ کاراکتری یا کمتر دنبال کنند. با توجه به این محدودیت و نوع کاربرانی که در این شبکه اجتماعی فعال هستند بیشتر میتواند مناسب سایت های خبری یا سایت هایی با نوشته های کوتاه مانند اخبار، جوک، اس ام اس و طنز باشد.

ارسال خودکار به فیسبوک با استفاده از پلاگین Social Auto Poster

با توجه به تعداد زیاد کاربران شبکه اجتماعی فیسبوک و امکانات فراوان این سایت برای شرکت ها مانند ارسال همزمان متن و نوشته، ویدئو وبخش نظرات قوی استفاده از این شبکه اجتماعی در سایت میتواند تاثیر زیادی بر جذب بازدیدکنندگان به سایت، ایجاد ارتباط دوطرفه و سئو داشته باشد و تقریبا برای هر سایت و در هر زمینه فعالیتی مناسب است.
امکاناتی مانند لایک و شیر در این شبکه اجتماعی فرصت مناسبی برای معرفی شما از طریق کاربران و مشتریان به دوستان آنها و گسترش دامنه فعالیت سایت شما ایجاد کرده است.

ارسال خودکار به لینکدین با استفاده از افزونه ارسال خودکار به شبکه های اجتماعی

شبکه اجتماعی لیندکداین LikedIn گزینه مناسبی برای ارتباط میان تجارت ها و یا شرکت ها و همچنین متخصصین هر زمینه با شرکت های فعال در آن ایجاد کرده است. این شبکه اجتماعی برای سایت شرکت های تجاری و صنعتی مناسب بوده و بستر مناسبی را جهت ارتباط با دیگر همکاران و متخصصان فعال در زمینه کاری مشخصی مهیا میکند.
همچنین فعالیت در آن میتواند برای جذب نیروهای جدید و همکار به شما کمک کند.

ارسال خودکار به پینترست توسط افزونه سئو خارجی وردپرس Social Auto Poster

شبکه اجتماعی pinterest کمتر از هر گزینه دیگری در ایران مخاطب دارد ولی هر روز بر کاربران آن افزوده میشود.
محیط کاری این شبکه اجتماعی برای کاربران کمی متفاوت بوده و بیش از هرچیزی تمرکز خود را بر انتشار تصاویر و ایده ها قرار داده است. برای سایت های تصویر محور که به ارائه ایده های جدید و گرافیکی مشغول هستند شبکه اجتماعی پینترست بهترین گزینه ارتباطی خواهد بود. اگر شما در زمینه دکوراسیون داخلی، خدمات مجالس یا عکاسی مشغول هستید پیشنهاد میدهیم که فعالیت خود را در این شبکه اجتماعی گسترش داده و مخاطبان بیشتری را از این طریق برای سایت خود جلب کنید.

ارسال خودکار پستهای وردپرس به اینستاگرام با استفاده از افزونه ارسال خودکار به شبکه های اجتماعی Social Auto Poster

همان طور مشاهده می کنید طی سالهای اخیر اپلیکیشن اینستاگرام دچار پیشرفت های شگرفی شده است و توسط ایرانیان نیز با استقبال خوبی مواجه شده است. به طور قطع میتوان اذعان داشت تعامل دو جانبه ی وبسایت و ایسنتاگرام بیش از هرچیز دیگری میتواند در رشد کسب و کار و یا افزایش بازدید های پستهای سایت خبری تاثیر داشته باشد. و لذا از آن نباید غافل شد.

شبکه های اجتماعی چه تاثیراتی بر رتبه ی سایت شما می گذارند؟

  1. از یک سایت با رنکینگ بالا به سایت شما لینک داده می شود.۲٫ می توانید محصولات و خدمات خود را به کاربران معرفی کنید.
  2. مطالب شما در لحظه ی انتشار، به ده ها نفر نمایش داده می شود.
  3. امکان به اشتراک گذاری مطالب شما بیشتر می شود.
  4. شبکه های اجتماعی به شکل غیر مستقیم می توانند بر روی لینک ها تأثیر گذاشته و همچنین میزان ترافیک به سمت وب سایت را نیز افزایش دهند.
  5. بازدید کنندگان وب سایت می توانند از کشورهای متفاوت و با زبان های متفاوت باشند.
  6. امکان بازدیدِ مجدد و بازگشتِ بازدید کنندگان بسیار بالاست چون شما هربار مطالبتان را به تعداد مشخصی از کاربران ارسال می کنید و موجب رجوع چند باره آنها به سایت خود می شوید .
  7. با هر مطلب مفید که ارسال می کنید، امکان جذب کاربرانِ ثابت بیشتری را فراهم می کنید.
  8. مطالب شما ، حتی قبل از سایت خودتان در موتورهای جستجو لیست می شوند.
  9. بازدیدکنندگان همواره از صفحه اول وارد سایت شما نمی شوند و ورودی از صفحات متعدد انجام می گیرد.
  10. افزایش بازدید؛ قرار گرفتن یک مطلب در شبکه اجتماعی سبب پربیننده شدن آن شده و افراد را به مطلب لینک شده در سایت سوق می دهد.
  11. فضای مناسبی برای برندسازی می باشد.
  12. از آنجایی که امروزه میزان استفاده از تلفن های شخصی متصل به اینترنت بیشتر شده، امکان نظر سنجی و ارتباط با مشتریان و اطلاع از انتقادات و پیشنهادات آنها، از طریق شبکه های اجتماعی راحت تر و سریع تر نسبت به وب سایت ها صورت می گیرد.

ویژگی های شگفت انگیز افزونه ارسال خودکار به شبکه های اجتماعی :

  • ارسال خودکار پست های جدید
  • پشتیبانی از پست تایپ های سفارشی
    سایت های سفارشی که ممکن از پست تایپ های مختلفی به جز پست تایپ های پیش فرض وردپرس استفاده نمایند این امکان را دارند که با استفاده از این افزونه پست های اختصاصی خود مثل محصولات ووکاکرس را نیز به طرو خودکار ارسال نمایند
  • امکان پیکر بندی تعداد نامحدود از هر شبکه اجتماعی
    شما این کار را دارید تا پست های خود را در چندین حساب موجود در هر شبکه اجتماعی ارسال نمایید
  • هشتگ گذاری از دسته بندی ها و برچسب ها
    این افزونه برچسب ها ، دسته بندی و هر تکسنومی سفارشی را میتواند به عنوان هشتگ ارسال کند
  • مسیریابی کلیک ها
    این افزونه با ادغام با تراکینگ کمپین گوگول آنالیتیکس آمار مربوط به پستهای ارسال شده و ترافیک اتساببی از انها را رصد کنید

سایر ویژگی های افزونه:

  • ارسال زمان بندی شده
    • شما میتوانید زمان دقیقی که پست خودکار باید راسال شود را تنظیم نمایید
  • ارسال مجدد خودکار پست ها
  • کوتاه کننده لینک
  • آمار و گزارش های ارسال
    • ارائه نمودارهای گرافیککی برای ارسال هر شبکه با فیلتر های مخصوص
  • کنترل کامل بر رسانه و محتوای اشتراک گذاشته شده
  • لاگ فعالیت ها
  • امکان انتخاب ارسال بر حسب دسته بندی برای هر شبکه
  • امکان استثنا ارسال به دسته بندی خاص برای هر شبکه
  • امکان ارسال یک پست بیش از یکبار و به صورت دستی
  • سفارشی سازی قالب محتوای ارسالی
  • URL یکتا برای محتوای ارسالی
  • پشتیبانی از اموجی

مزیت خرید پلاگین Social Auto Poster چیست؟

  • صرفه جویی در زمان
  • بهبود سئو سایت
  • صرفه جویی دز هزینه( افزونه نقش مدیر شبکه های اجتماعی را دارد بدون استخدام نیرو!)
  • سریع ترین روش برای افزایش ترافیک سایت
  • آسان ترین روش برای مدیریت و زمان بندی و اشتراک محتوا در شبکه های اجتماعی
  • راحت ترین روش مارکتینگ خودکار متنی بر شبکه های اجتماعی

 

نکات تکمیلی در مورد افزونه ارسال خودکار به شبکه های اجتماعی

حتما قبل از پیکر بندی شبکه های اجتماعی فایل راهنمای فارسی مطالعه شود. هاست شما باید غیر ایرانی باشد و درای ssl باشد

سوالات متداول راجع به پلاگین Social Auto Poster

  • چرا ارسال اینستاگرام کار نمیکند؟ آیا ممکن است حساب اینستاگرام بسته شود؟

با توجه به اینکه API اینستاگرام دارای محدودیت ها و نکات امنیتی زیادی است ولی با این حال افزونه تا حد امکان با ان سازگار شده است.
اگر نکات موجود در راهنمای محصول رعایت شود ارسال اینستاگرام به خوبی کار میکند.
همچنین اگر شما محتوای اسپم ارسال نکنید یا سعی در ارسال مقادیر کلان از ریکوئست به اینستاگرام از یک حساب یکسان نکنید مشکلی از لحاظ نگرانی بابت بسته شدن حساب وجود نخواهد داشت.

بسیار شفاف است که افزونه ارسال خودکار به شبکه های اجتماعی وابسته و زیرمجموعه شبکه های اجتماعی نیست.
ولذا اگر شبکه های اجتماعی دچار تغییرات و آپدیتهای ضروری و احتمالی بشوند توسعه دهنده افزوده پاسخگو نخواهد بود.
اگرچه تا کنون توسعه دهنده افزونه ارسال خودکار به شبکه های اجتماعی به روز بوده است و با هر تغییر در شبکه های اجتماعی پلاگین Social Auto Posterخود را سازگار کرده است.
لذا گارانتی ای برای سازگاری دائمی با شبکه های اجتماعی نخواهد بود.

  • آیا امکان پیکیر بندی برای من وجود دارد؟

پیکربندی افزونه برای خریداران با اخذ هزینه انجام خواهد شد

  • چه کسانی باید افزونه ارسال خودکار به شبکه های اجتماعی ( پلاگین Social Auto Poster ) را استفاده نمایند؟

افزونه ارسال خودکار به شبکه های اجتماعی ( پلاگین Social Auto Poster ) یک راه حل بزرگ برای کسانی است که میخواهند ترافیک بیشتری را روانه سایت خود نمایند و بازدید سایتشان را بالا ببرند. از آزانس های مارکتینگ ، بازایاب های شبکه های اجتماعی ، نویسنده ها و بلاگر ها ، توسعه دهندگان ، سایتهای خبری و سایتهای فروشگاهی تماما برای استراتژی های شبکه های اجتماعی شان به این افزونه نیاز دارند.

  • افزونهSocial Auto Poster چگونه باعث بهبود سئو سایت شما می شود ؟

یکی از فاکتورهای بسیار مهم برای موتورهای جستجو Page Authority یا اعتبار دامنه یا اعتبار لینک می باشد.
فعالیت در شبکه های اجتماعی و دریافت سیگنال های مناسب باعث افزایش این معیار شده و نتایج شما فوق العاده در گوگل تاثیر زیادی خواهند گرفت.

همچنین افزونه اشتراک خودکار وردپرس باعث می شود که بتوانید بک لینک بیلدینگ بیشتری بدست آورید و در این زمینه موفقیت و سرعت آن را چندین برابر کنید.
استفاده از روبات های قدرتمند می تواند در زمان و فرصت های شما صرفه جویی کند.

  • برای استفاده از این افزوه چه چیزی نیاز است؟

همان طور که این افزونه سایت وردپرسی سما را به شبکه های اجتماعی متصل می کند ،
لذا برای استفاده از آن شما نیاز به یک سایت وردپرسی برای نصب این افزونه دارید.
همچنین نیاز است در شبکه های اجتماعی پشتیبانی شده در صورتی که تاکنونی حسابی ایجاد نکرده یک حساب ایجاد نمایید.

  • آیا افزونه ارسال خودکار به شبکه های اجتماعی ارسال به صفحات فیسبوک را پشتیبانی می کند؟

بله
در صورتی که شما ادمنی آن صفحه باشید

  • آیا پلاگین Social Auto Poster ارسال به گروه های فیسبوک را پشتیبانی می کند؟

بله
در صورتی که شما ادمین یا عضوی از آن گروه باشید

 


 



:: موضوعات مرتبط: کسب و کار اینترنتی , ,
:: برچسب‌ها: فایل , افزونه ارسال خودکار به شبکه های اجتماعی , پلاگین social auto poster , افزونه سئو خارجی وردپرس ,
تاریخ : یک شنبه 5 خرداد 1398
بازدید : 299
نویسنده : کیا فایل

پکیج کسب بیت کوین روزانه

پکیج کسب بیت کوین روزانه

 

آموزش کسب بیت کوین روزانه

کسب درآمد از طریق پول مجازی

بدون نیاز به هزینه و راه های پیچیده

آموزش به صورت تصویری و کاملا با زبان فارسی همراه با جزئیات کامل

ارائه تنها از ناب ترین های آندروید

امروز و در این پست قصد ارائه پکیج بی نظیر و کمیابی رو تحت عنوان آموزش کسب بیت کوین روزانه را داریم شما با استفاده از این فیلم آموزشی و به زبان فارسی می توانید روزانه 0.0013 بیت کوین معادل 8 دلار کسب نمایید.دوستان پیشنهاد میشه که این پکیج بی نظیر رو از دست ندید .

 

با ما ناب ترین باشید

 


 



:: موضوعات مرتبط: کسب و کار اینترنتی , ,
:: برچسب‌ها: فایل , پکیج کسب بیت کوین , بیت کوین , آموزش بیت کوین , بیت کوین چیست , کسب درآمد از بیت کوین ,
تاریخ : دو شنبه 2 ارديبهشت 1398
بازدید : 492
نویسنده : کیا فایل

کسب بیت کوین زیاد از سایت کریپتو

 

کسب بیت کوین زیاد از سایت کریپتو

 

 

 

 

 

 

نتیجه تصویری برای هک سایت کریپتو

 

 

کسب بیت کوین زیاد

فکر کنید که می‌خواهید با استفاده تنها از یک قاشق شروع به استخراج زغال سنگ از معادل زیرزمینی کنید؛

قطعا این کار به نوعی خودکوشی محسوب می‌شود. این مورد در مورد ماین بیت‌کوین نیز صادق است،

زیرا استخراج بیت‌کوین به وسیله‌ی رایانه‌های خانگی و رسیدن به یک سود منطقی،

در حال حاضر به دلیل سختی بالای شبکه‌ای رمزارزی به امری غیرممکن تبدیل شده است.

اما خوشبختانه برخی از افراد باهوش صنعت تکنولوژی راه‌هایی برای کمک به کاربران ضعیف‌تر پیدا کرده‌اند.

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: کسب و کار , کسب و کار اینترنتی , ,
:: برچسب‌ها: فایل , کسب , بیت کوین , سایت , کریپتو , ارز دیجیتال , رمز ارز , رایانه , تکنولوژی , ,
تاریخ : سه شنبه 13 فروردين 1398
بازدید : 582
نویسنده : کیا فایل

امپراطوری اینستاگرام

امپراطوری اینستاگرام

اگه کسب و کار فعلی شما درآمدزایی آنلاین ندارد، معمولا در بهترین حالت شما از سی درصد ظرفیت اون دارین درآمدزایی می‌کنین! . در دوره ثروت پلاس همه ارکان استارت و توسعه کسب و کار از صفر رو به شما آموزش میدیم.ما این دوره را به بازاریابی آنلاین و امپراطوری اینستاگرام اختصاص دادیم. در این پارت از این دوره جامع به شما آموزش میدهیم که بدون ریالی هزینه و با استفاده از قدرت اینستاگرام برای کسب و کارتان بازاریابی کنید. . برای شمایی که می خواین از صفر کسب و کارتون رو شروع کنین اینستا قدرتمندترین و ارزانترین ابزار جذب مشتری و درآمدزایی میتونه باشه. . اگه برای کسب و کارت ، درآمدزایی آنلاین ایجاد نکردی، صرفا از سی درصد ظرفیت کسب و کارت استفاده کردی!!!! . با استفاده از آموزش های این پارت از دوره شما میتونین در طی دو ماه و با به کارگیری آموزش های دقیق درآمدتان را بواسطه قدرت بازاریابی آنلاین حداقل دو برابر کنید. . فرقی نمیکند کسب و‌ کار فعلی شما چیست، ما روشی را به شما آموزش دادیم که بتوانید هر کسب و کاری را در بستر آنلاین وارد کنید و توسعه دهید. حتی اگر کسب و کاری ندارید، می‌توانید با این بخش از آموزش های دوره صاحب یک‌ کسب و کار مجازی شوید

 

 

 

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: کسب و کار , کسب و کار اینترنتی , ,
:: برچسب‌ها: فایل , اینستاگرام , کسب و کار , بازاریابی آنلاین , کسب درآمد , آموزش ,
تاریخ : سه شنبه 13 فروردين 1398
بازدید : 409
نویسنده : کیا فایل

اندیکاتور حرفه ای جهت کسب سود در بازار باینری آپشن

اندیکاتور حرفه ای جهت کسب سود در بازار باینری آپشن

  مجموعه بهترین استراتژی هاي باينری آپشن جهت کسب درآمد در سايتهاي باينری از جمله alpari ..... olymp Trade ---- iqoption و...شامل استراتژی هاي 1 دقیقه اي 2 دقیقه اي 5 دقیقه اي 10 و 15 دقیقه اي و یک ساعته

 

تعدادی اندیکاتور ها براتون گذاشتم که بیرون باید مبالغ بالا براش پول بدید اما اینجا اندیکاتور های اصلاحی و غیر اصلاحی ناب و کمیاب براتون گذاشتم که می توانید براحتی باهاش در برنامه متاتریدر4 به کسب درآمد بپردازید

 

لیست اندیکاتور هایی که بعد از پرداخت دریافت میکنید.

 

50 indicator for binary
ADX_varSmz_+DI-DI.

ADX_varSmz_+DI-DI.

BBand Stop Alert(1).

BBand Stop Alert.

BOSTS_1.

HAMA_(1).

HAMA_.

iq option بیرون قیمتش 300 دلاره فقط این اندیکاتور

MARSI Strategie

P4L CandleTime

P4L CandleTime

و...

 

 



:: موضوعات مرتبط: کسب و کار , کسب و کار اینترنتی , ,
:: برچسب‌ها: فایل , اندیکاتور حرفه ای , کسب سود , بازار , باینری آپشن , استراتژی , alpari , olymp Trade , iqoption ,
تاریخ : شنبه 18 اسفند 1397
بازدید : 1223
نویسنده : کیا فایل

   

پکیج سورس های کمیاب ربات تلگرامپکیج سورس های کمیاب ربات تلگرام

در این پیکیج برای شما ۴۸ تا از کمیاب ترین سورس ها برای ساخت روبات در تلگرام قرار داده ایم تا دیگر برای راه اندازی بات اختصاصی خود هزینه های زیادی انجام ندهید. این پکیج که ما برای شما تدارک دیده ایم حاصل سال ها تلاش برنامه نویسان و توسعه دهندگان بستر تلگرام است.

برای راه اندازی این بات ها نیاز به هاست دارید. ما به مشتریان سایت یک هاست رایگان(هدیه) برای اجرای ربات ها تقدیم خواهیم کرد.

یک فایل آموزش از گیگا برای شما در فایل دانلودی قرار داده ایم که به صورت کامل و تصویری راه اندازی روبات رو به شما آموزش می دهد.

سوالی هم باشه ما در خدمتیم. ツ

لیست سورس ها: (همه سورس ها دارای پنل مدیریت می باشد)

    سورس ربات ویروس اسکنر
    سورس فروشگاه ساز
    سورس ربات نظر سنجی ساز
    سورس ربات ساز
    سورس شارژ رایگان سکه ای
    سورس ربات ویو گیر الماسی با امکانات جالب
    سورس ربات سرگرم شو
    سورس عضویت اجباری برای گروه
    سورس ضد لینک و خوشامد گو با پنل مدیریت پیشرفته
    سورس ربات ویوگیر سکه ای
    سورس آنتی اسپم ترکیبی
    سـورس تبچی ساز پیشرفته
    سورس جوین اجباری کانال برای گروه
    سورس ربات دریافت تعداد ادمین
    سورس ربات چت همگانی ( در ربات اعضای ربات میتونن داخل ربات با هم چت کنن)
    سورس ربات چت ناشناس
    سورس ربات کوتاه کننده لینک به سه نوع مختلف
    سورس روبات لگو ساز
    سورس ربات ping
    سورس ربات کپشن ساز
    دریافت پیام ناشناس تحت وب
    سورس ربات نهنگ آبی
    سورس ربات مبدل فایل ها
    سورس ربات ست وبهوک
    سورس ربات جست و جوی اهنگ
    سورس نرخ روز طلا و سکه
    سورس ربات سرگرمی
    سورس تلویزیون تلگرامی
    سورس ربات تله بات
    سورس ممبر گیر
    سورس ربات لینک دونی
    سورس ربات شارژ ( فیک )
    سورس فروشگاه شماره مجازی
    سورس ربات اپلودر
    سورس ربات تبدیل ویس به اهنگ و برعکس
    سورس ربات دریافت اطلاعات توکن
    سورس ربات انتی اسپم ساز
    سورس بات فال حافظ
    سورس شاپ زیبا و کار آمد
    سورس ربات موزیک
    سورس بنردهی
    سورس کپشن ساز
    سورس بازی دوز
    سورس ساخت ایمیل
    سورس همسر آینده شما چه شکلی است
    سورس ماشین حساب
    سورس پینگ
    سورس پرایوت رسان
    سورس ویو برای پست
    سورس اطلاعات کامل یوزر


 



:: موضوعات مرتبط: کسب و کار , کسب و کار اینترنتی , ,
:: برچسب‌ها: پکیج , سورس , ربات , تلگرام ,
تاریخ : شنبه 18 اسفند 1397
بازدید : 609
نویسنده : کیا فایل

   
استراتژی باینری آپشن axelاستراتژی باینری آپشن axel


Axel VIP Strategy

یک استراتژی از بخش vip سایت الیمپ ترید میباشد که برگرفته از اندیکاتور مومنتوم میباشد که برای دیدن تنظیمات و طرز کار با آن باید این استراتژی را تهیه نمایید که در 8 اسلاد عکس و به زبان انگلیسی میباشد.

پیش نیاز ها:

دیدن دوره مجانی پرایس اکشن تریدینگ به سبک باینری آپشن در کانال ما بصورت مجانی و بدون هیچ چشم داشتی... @binaryptionsclub

برای ورود به کانال روی لینک زیر کلیک کنید.

https://t.me/binaryoptionsclub

بیشتر آموزش ها برای باز کردن چشم های شما برای فهمیدن بعد اصلی بازار باینری و طرز ترید در آن میباشد.

+ما به شما وعده رسیدن به درآمد ملیونی در چند روز را نمیدهیم حتی با همین استراتژِی برای کار آمد بودن هر نوع استراتژی باید اول با ماهیت اصلی بازار و طرز حرکت اون بر اساس فشار خریداران و فروشنده ها آشنا شوید...

در ضمن آموزش های رایگان به زبان انگلیسی سطح پایین میباشد...!



 



:: موضوعات مرتبط: کسب و کار , کسب و کار اینترنتی , ,
:: برچسب‌ها: استراتژی , باینری آپشن axelا , فارکس ,
تاریخ : شنبه 18 اسفند 1397
بازدید : 565
نویسنده : کیا فایل

   
استراتژی باینری آپشن Cloudsاستراتژی باینری آپشن Clouds


VIP Clouds Strategy

این استراتژی بر اساس اندیکاتور ایچیموکو طراحی شده که مربوط به بخش vip سایت الیمپ مباشد که میتوان از آن در اکانت معمولی هم استفاده کرد.

برا اثبات سود ده بودن این استراتژی شما باید با معامله به سبک پرایس اکشن آشنا باشید که ما در کانال باینری آپشن به توضیح این مبحث پرداخته ایم.

که به زبان انگلیسی میباشد و شمما با دانستن زبان انگلیسی در سطح کم میتوانید پرایس اکشن به سبک باینری آپشن را بصورت کامل فرا بگیرید و از آن در تمام استراتژی های خود استفاده کنید.

 

حتی ممکن است پس از دیدن این آموزش ها شما دیگر نیازی به هیچ اندیکاتور نداشته باشید.

 

+پرایس اکشن تریدینگ برای معامله در بازار فارکس میباشد.

+پرایس اکشن تریدینگ دید معامله گر را به تمتم چارت باز میکند و باعث درک عمیق از بازار میشود.



 



:: موضوعات مرتبط: کسب و کار , کسب و کار اینترنتی , ,
:: برچسب‌ها: استراتژی , فارکس , باینری آپشن Clouds ,
تاریخ : شنبه 18 اسفند 1397
بازدید : 475
نویسنده : کیا فایل

دریافت مدرک کسب و کار اینترنتی

دریافت مدرک کسب و کار اینترنتی

 

دریافت مدرک کسب و کار اینترنتی

امروزه کسب و کارهای اینترنتی جایگزین کسب و کارهای سنتی و

کوچک شده اند اگر یک کسب و کار بسیار معروف باشد و در همه ی

دنیا محصولاتش مشتری داشته باشد اگر یک وب سایت برای شرکت

و برند خودش ایجاد نکند در زمان بسیار کوتاهی نابود خواهد شد .

امروزه شاهد آن هستیم مردم رو به خرید اینترنتی به شکل چشم گیری

آورده اند و بیش از 90 درصد خریداران به سایت هایی اعتماد دارند که

نماد داشته باشد و از هر سایتی خرید نمی کنند مزیت مدرک آموزشی

کسب و کار اینترنتی این است فرد می تواند به راحتی یک وب سایت

قانونی با تمامی نماد ها و درگاه پرداخت ایجاد کنید و به سرعت وب

سایت را گسترش دهد و مطمئنا فروش سایت های دارای نماد قانونی

چند برابر وب سایت های دیگر خواهد بود.

این مدرک با یک سفارش در کمتر از 10 روز کاری بدون آزمون و بدون کلاس

آموزشی از طریق پست پیشتاز به سراسر ایران قابل ارائه است دارای

کد استعلام قانونی و مهر برجسته می باشد.

 


 



:: موضوعات مرتبط: کسب و کار اینترنتی , ,
:: برچسب‌ها: کسب و کار اینترنتی , مدرک کسب و کار اینترنتی , دوره کسب و کار اینترنتی ,
تاریخ : پنج شنبه 16 اسفند 1397
بازدید : 664
نویسنده : کیا فایل

کسب درآمد از ارز های دیجتال


کسب درآمد از ارز های دیجتال

ارز دیچیتال چیست ؟

 

ارز دیجیتال یا Cryptocurrency یک فرم از پول الکترونیکی است. بیشتر ارزهای دیجیتال به منظور امنیت بیشتر، حذف واسطه ها و ناشناس بودن طراحی شده اند.

 

ارزهای دیجیتال، ارزهایی هستند که از رمزنگاری برای انتقال در اینترنت استفاده می کنند، رمزنگاری های ارزهای دیجیتال غیرقابل هک و پیگیری هستند.

 

ابتدا رمزنگاری در جنگ جهانی دوم برای انتقال پیام و فرمان های نظامی مورد استفاده قرار گرفت. در عصر دیجیتال، ریاضیات و علوم کامپیوتر برای امنیت ارتباطات، اطلاعات و انتقال پول مورد استفاده قرارگرفته اند.

 

اولین ارز دیجیتال بیت کوین است که در سال ۲۰۰۹ ایجاد شد و اکنون پادشاه دنیای ارزهای دیجیتال است. در چند سال گذشته ارزهای دیجیتال زیادی معرفی و عرضه شده اند. در حال حاضر حدود ۹۰۰ ارز دیجیتال در بازارهای جهانی تجارت می شود.

 

ارزهای دیجیتال چگونه کار می کنند؟

ارزهای دیجیتال از فناوری غیرمتمرکز استفاده می کنند و به کاربران امکان پرداخت امن و ذخیره پول را بدون نیاز به ثبت نام یا استفاده از بانک ها و سازمان های واسطه می دهند. اکثر ارزهای دیجیتال روی پایگاه داده توزیع شده ای به نام بلاک چین اجرا می شوند. بیشتر واحد های اصلی ارز دیجیتال (به جز توکن ها) توسط یک فرآیند به نام استخراج یا ماین تولید می شوند.

 

ارزهای دیجیتال مشهور

بیت کوین: بیت کوین اولین و محبوب ترین ارزدیجیتال است. بیت کوین توسط فردی (یا افرادی) ناشناس به نام ساتوشی ناکاموتو در سال ۲۰۰۹ عرضه شد. ارزش کل بازار بیت کوین اکنون بیش از ۷۰ میلیارد دلار است.

اتریوم: در سال ۲۰۱۵ توسعه یافته است، اتریوم بلاک چین مخصوص خود را دارد به همین دلیل به آن بلاک چین دوم هم گفته می شود. اتریوم فقط یک روش پرداخت نیست. روی بلاک چین اتریوم، قرارداد های هوشمند غیرمتمرکز اجرا می شود. بیش از ۹۰ درصد توکن های موجود روی پلتفرم اتریوم فعالیت می کنند.

ریپل: ریپل یکی دیگر از پلتفرم های غیرمتمرکز مشهور است. ریپل در سال ۲۰۱۲ با هدف ایجاد ظرفیت تراکنش های بالا عرضه شد.

لایت کوین: این ارز با تغییراتی در بیت کوین مانند انجام سریع تر تراکنش ها و استخراج راحت تر، در سال ۲۰۱۳ عرضه شد.

 

چرا ارزهای دیجیتال محبوب هستند؟

ارزهای دیجیتال به منظور امنیت و ناشناس بودن ساخته شده اند. تقلب درتراکنش های ارزهای دیجیتال جایگاهی ندارد. کسی مالک آن ها نیست و کسی نمی تواند آن ها را متوقف یا هک کند. آن ها غیرمتمرکز هستند و واسطه ها را حذف می کنند.

 

استفاده از ارزهای دیجیتال نیاز به ثبت نام یا مدارک ندارد. فرایند استخراج برای همه مقدور است و همه می توانند با سخت افزار های مناسب از آن کسب درآمد کنند.

 

با آموزش های این پکیج به راحتی میتوانید برای خود کیف پول ایجاد کرده و مشغول به کسب درآمد ارزهای دیجیتال بشوید

 

1_آموزش با صدای فارسی کاملا ساده و روان

2_آموزش صفر تا صد سایت های امن و مطمئن برای کسب درآمد روزانه از ارزهای دیجتال

3_آموزش استخراج ارز دیجیتال بیت کوین با کامپیوتر های خانگی و لب تاب

4_ آموزش استخراج ارز دیجتال مخصوص تلفن همراه

5_آموزش ساخت انواع کیف پول های مختلف ارزهای دیجیتال

6_آموزش صرافی های ارزدیجیتال جهت تبدیل کردن ارز های کسب شده به ریال

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: کسب و کار , کسب و کار اینترنتی , ,
:: برچسب‌ها: کسب درآمد , ارز دیجتال ,
تاریخ : پنج شنبه 16 اسفند 1397
بازدید : 519
نویسنده : کیا فایل

استراتژی باینری آپشن(الیمپ ترید)98درصد تضمینی

 

استراتژی باینری آپشن (الیمپ ترید)98 درصد تضمینی

 

 

آموزش بصورت تصویری بوده و از تمامی مراحل ابتدایی تا انتهایی استراتژی با استفاده ازویدئو توضیحات کامل داده شده است

 

 

نتیجه تصویری برای باینری آپشن

 

 

 

 

 

 

 

 

سربخش های مطالب در پکیج آموزشی ما :

 

1-آموزش کامل نحوه ی ثبت نام در سایت و فعالیت در سایت مربوطه

 

2-آموزش افتتاح حساب در وب مانی و نحوه ی انتقال وجه در بروکر مربوطه

 

3-آموزش کامل تحلیل تکنیکال و خط روند و خطوط حمایت و مقاومت از مهمترین بخش های آموزش میباشدبه عبارتی بدون تشخیص خط روند وارد معامله شدن مانند شنا کردن در جهت مخالف آب می باشد که قطعا با ضرر همراه خواهد بود

 

4-شکست خط روند و نحوه ی تغییر روند از صعودی به نزولی و بالعکس

 

5-استراتژی های سودمند برای فعالیت در بروکر و متاتریدر

 

 

این فروشگاه زیر مجموعه فورکیا میباشد که دارای نماد الکرونیک است و کاملا امن میباشد پس لطفا با خیال راحت خریداری کنید

 

نتیجه تصویری برای باینری آپشن

 

 

 

 

 

 

 

در صورت عدم رضایت 100٪ مبلغ پرداختی شما

برگشت داده میشود

پس با خیال آسوده خرید کنید

 

 

نتیجه تصویری برای درآمد عالی از اینترنت

 

 

 

تنها سایت معتبر که پکیج واقعی

و عملی رو در اختیارتون قرار میده

 

 

 

 

تنها سایت معتبر که پکیج واقعی و عملی رو در اختیارتون قرار میده

 

 

 

 

 

در صورت عدم رضایت 100٪ مبلغ پرداختی شما برگشت داده میشود


پس با خیال آسوده خرید کنید

 

 

نتیجه تصویری برای  باینری آپشن

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: کسب و کار , کسب و کار اینترنتی , ,
:: برچسب‌ها: استراتژی باینری آپشن , الیمپ ترید , آموزش ,

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

فروشگاه فایل کیا؛ منبع جامع انواع فایل... چنانچه فایل مد نظرشما در بین فایل های بارگذاری شده در سایت موجود نبود،می توانید از طریق دایرکت پیج اینستاگرام@kiyafile.ir سفارش دهید.

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان منبع جامع انواع فایل و آدرس kiyafile.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.











RSS

Powered By
loxblog.Com
مدیر سبز، آموزش بازاریابی

TOOLS BLOG

TOOLS BLOG