یادگیری و پیشرفت
:::::::::::::::: ::::::::::::::::
دیجیتال مارکتینگ
:::::::::::::::: ::::::::::::::::
رشد کسب‌وکار
:::::::::::::::: ::::::::::::::::
صنعت آموزش


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 14 اسفند 1397
بازدید : 561
نویسنده : کیا فایل

کتاب صوتی فرار از اردوگاه 14

کتاب صوتی فرار از اردوگاه 14

 

کتاب فرار از اردوگاه ۱۴ داستان فرار اودیسه وار مردی از کره شمالی به سوی آزادی است.

این کتاب روایت مستندی است از زندگی در یکی از مخوف ترین و امنیتی ترین اردوگاههای زندانیان سیاسی در کره شمالی.

داستان کتاب فرار از اردوگاه ۱۴

ماجرای این کتاب، داستان واقعی شین دونگ هیوک است.


مردی که در اردوگاه زندانیان سیاسی به دنیا می آید و زندگی در فضای وحشتناک و رعب آور اردوگاه از او جاسوسی خطرناک و انسانی خالی از تمام عواطف و احساسات بشری می سازد؛ تا جایی که برای بدست آوردن غذا مادر خود را به پای چوب دار می فرستد.


شین که هیچ آگاهی و دانشی پیرامون جهان زیست خود ندارد به تدریج در معاشرتهای به شدت محافظه کارانه با زندانیان پیرامون خود که گاها از رده های بالای حکومتی بودند و یا جهان بیرون را دیده بودند شروع به ادراک این مفهوم می کند که دنیایی فراتر از قفس مخوف او وجود دارد. دنیایی به نام جهان آزاد، که در آن انسانها حق و حقوقی دارند و قدرت انتخاب دارند و می توانند هر چقدر که خواستند غذا بخورند!


همین موضوع انگیزه ایی می شود برای او تا یکی از بزرگترین و غیر ممکن ترین فرارها را در تاریخ زندانهای سیاسی کره شمالی رقم بزند. در قسمتی از کتاب می خوانیم که:

آزادی در ذهن شین، کلمه ای مترادف با گوشت بریان بود.

بلین هاردن نویسنده این کتاب است که راوی داستان از زبان شین دونگ هیوگ می باشد.


فهرست این کتاب شامل موارد زیر می شود:

  • پیش گفتار
  • مقدمه
  • بخش یک
  • بخش دو
  • بخش سه
  • موخره
  • قدردانی ها
  • ضمیمه
  • ده قانون اردوگاه ۱۴

✔️✔️ در پیش گفتار نویسنده ماجرای فرار و چند خاطره را سریع بیان می کند و در مقدمه به صورت مختصر به توصیف اردوگاه کره شمالی، نحوه نگارش کتاب و یک سری از مسائل حقوق بشر می پردازد.

 

درباره کتاب فرار از اردوگاه ۱۴

در قسمتی از پشت جلد کتاب می خوانیم:

فرار از اردوگاه ۱۴ خاطراتی بی نظیر است از یکی از تاریک ترین کشورهای جهان. این کتاب داستان تحمل، شجاعت، بقا و امید است.

 


کتاب فرار از اردوگاه ۱۴ پر است از حوادث و اتفاقاتی مثل شکنجه، سوءاستفاده از کودکان، تجاوز، فضای بی رحم و خشن و…

پیشنهاد من این است که اگر از نظر عاطفی، حساس هستید به هیچ وجه سراغ این کتاب نروید.


در طول گوش دادن این کتاب و مخصوصا بخش اول کتاب (که به شرح اتفاقات و زندگی در اردوگاه ها اشاره می کرد.) مدام با خودم فکر می کردم که خدا رو شکر شین دونگ هیوک قراره فرار کنه. خدا رو شکر که قرار از این وضعیت خلاص بشه. به هر حال اسم کتاب به فرار اشاره می کنه. اما وقتی کتاب به شرح داستان و اتفاقات بعد از فرار می پردازه، من واقعا به شخصه بیشتر دلم به حال شین سوخت. زندگی شین حتی بعد از فرار سخت تر هم شد.


داستان شین و اردوگاه ۱۴ حرف های زیادی برای گفتن داره و بدون شک هر کسی بعد از گوش دادن این کتاب اطلاعات خوبی در مورد مفهوم آزادی و آزاد بودن به دست میاره.


این کتاب علاوه برا ماجرای فرار شین، شامل گزارشات خوبی هم از وضعیت کره شمالی می شود. به طوری که بعد از خواندن این کتاب به خوبی با حال و هوای کشور کره شمال آشنا می شوید.



⛔️ یک نکته: روی جلد کتاب می بینیم این عبارت چاپ شده است.

(goodreads choice awards best history & biography ۲۰۱۲)

باید اشاره کنم که این کتاب این جایزه رو نبرده و در لیست بهترین کتاب تاریخی و بیوگرافی سایت گودریدز جایگاه پنجم را در سال ۲۰۱۲ کسب کرده است. (منبع!!)


 

در قسمت هایی از کتاب صوتی میشنویم :

شین گفت که فرزند خوبی نبوده است اما توضیح نداد چرا. او گفت در طول سال هایی که در اردوگاه بوده حتا یک بار هم لغت عشق را نشنیده است.

شین خواندن و نوشتن الفبای کره ای و حل کردن تمرینات روی کاغذ زبری را که در اردوگاه از پوست ذرت تولید می شد یاد گرفت.

خارجی ها درک غلطی از اردوگاه دارن. فقط سربازها نیستن که ما رو می زنن. این خود زندانی ها هستن که با هم مهربون نیستن. مفهومی به اسم جامعه وجود نداره. من یکی از اون زندانی های پست هستم.

نگهبانان هیچ گاه چیزهایی را که هر بچه مدرسه ای اهل کره شمالی در مدرسه می اموزد، به او نیاموختند؛ آمریکایی ها حرام زاده هایی هستند که می خواهند به وطن تجاوز کرده و تحقیرش کنند. کره جنوبی سگ ارباب آمریکایی اش است. کره شمالی، کشوری عظیم است که همه جهان به رهبران شجاع و باهوشش حسادت می برند. در واقع، او چیزی از موجودیت کره جنوبی، چین یا ایالات متحده آمریکا نمی دانست.

از دید او بین زندانیانی که از خارج اردوگاه می رسیدند و آن هایی که در اردوگاه متولد می شدند، یک تفاوت اساسی وجود داشت: تضاد بین گذشته راحت و مجازات حاضر، بسیاری از خارجی ها را در هم می شکست و باعث می شد نتوانند میل به بقا را پیدا یا حفظ کنند. یک مزیت منحصر به تولد در اردوگاه، غیبت کامل انتظارات بود.

مدرسه شبیه برده فروشی ای بود که او از آن جا به سنگ جمع کردن، هَرَس کردن و کارگری در سد فرستاده می شد. اما فارغ التحصیلی به این معنا بود که در سن شانزده سالگی او به کارگر بزرگ سالی تبدیل شده و آماده است کاری دائمی در اردوگاه به او محول شود.

در حالی که شین کار می کرد و منتظر بود، در فکر فرو رفت که چه طور سایز زندانی ها از حصار و فرصت های آن سویش غافل بودند. او فکر کرد بقیه زندانیان مثل گاو بودند، بی اراده نشخوار می کردند و تسلیم زندگی های شان بودند که راه خروجی از آن نبود. او هم مانند آن ها بود، تا زمانی که با پارک آشنا شد.

با اینکه زندگی شین پس از اعدام مادر و برادرش بسیار حقارت بار بود اما برای او، خودکشی هیچ گاه چیزی بیش از فکری گذرا نبود.

 

برای گوش دادن به قسمتی از کتاب صوتی فرار از اردوگاه 14 کلیک کنید.

 

اطلاعات کتاب

  • کتاب فرار از اردوگاه ۱۴
  • نویسنده: بلین هاردن
  • ترجمه: مسعود یوسف حصیر چین
  • انتشارات: چشمه
  • فرمت فایل صوتی : mp3
  • مدت کتاب صوتی : 7:15:35
  • حجم فایل صوتی : 150.86 مگابایت
  • قیمت روی جلد کتاب : ۱۸۰۰۰ تومان
  • قیمت کتاب صوتی : ٧٩۰۰ تومان

 





:: موضوعات مرتبط: بیوگرافی , ,
:: برچسب‌ها: کتاب صوتی فرار از اردوگاه , فرار از اردوگاه14 ,
تاریخ : سه شنبه 14 اسفند 1397
بازدید : 1291
نویسنده : کیا فایل

گردشگری

 

باسلام دوست عزیز

منطقه گردشگری علاء الدین دراستان خوزستان منطقه باغملک با وضعیت جغرافیای منطقه از رشته کوههای زاگرس و به استانهای کهگیلویه وبویر احمد وهمچنین استان خوزستان واقع است

 


 



:: موضوعات مرتبط: بیوگرافی , ,
:: برچسب‌ها: گردشگری ,
تاریخ : سه شنبه 14 اسفند 1397
بازدید : 824
نویسنده : کیا فایل

راز

 

راز های جذابیت مردان در خانم ها

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: بیوگرافی , ,
:: برچسب‌ها: راز جذابیت مردان , ,
تاریخ : سه شنبه 14 اسفند 1397
بازدید : 1277
نویسنده : کیا فایل

هنر

 

راز جذابیت مردان از دیدگاه خانم ها

 


 



:: موضوعات مرتبط: بیوگرافی , ,
:: برچسب‌ها: راز جذابیت مردان , ,
تاریخ : سه شنبه 14 اسفند 1397
بازدید : 409
نویسنده : کیا فایل

پاورپوینت "زها حديد"

پاورپوینت "زها حديد"

 

زها حديد-ppt

قسمتي از پاورپوينت: زها ( زاها ) حدید در تاریخ ۳۱ اکتبر ۱۹۵۰ در بغداد به دنیا آمده است. ایشان مدرک ریاضیات خود را از دانشکاه آمریکایی بیروت اخذ کرد و سپس برای تحصیل در مدرسه معماری (AA) راهی لندن شد. زاها حدید (ZahaHadid) از سال ۱۹۷۲ در انجمن معماری لندن (Architectural Association in London) به تحصیل در رشته معماری پرداخت و در سال ۱۹۷۷ موفق به دریافت مدرک خود گردید. او پس از اتمام تحصیلات، به دفتر معماری متروپولیتن (Office for Metropolitan Architecture) پیوست و به همراه همکاران خود در OMA، رم کولهاس (Rem Koolhaas) و الیا زنگلیس (EliaZenghelis)، به تدریس در مدرسه معماری AA پرداخت و بعدها تا سال ۱۹۸۷، آتلیه شخصی اش را در مدرسه AA سرپرستی نمود.  

 

فرمت: ppt

تعداد صفحات: 20

حجم فايل: 801 كيلوبايت

 

توجه: تمامی فایل های این فروشگاه بصورت zip می باشد. لطفا پس از دانلود آن را از حالت فشرده خارج نمایید در صورت نداشتن برنامه winrar آنرا ازاینجا دانلود کنید.

* در صورت بروز مشكل در خريد فايل مي توانيد از طريق ايميل و شماره تماس با ما در ارتباط باشيد.*

 

 



 



:: موضوعات مرتبط: بیوگرافی , ,
:: برچسب‌ها: زندگینامه , معماری , زها حدید , بیوگرافی , ,
تاریخ : سه شنبه 14 اسفند 1397
بازدید : 440
نویسنده : کیا فایل

پاورپوینت "كمال الملك و آثار او"

پاورپوینت "كمال الملك و آثار او"

 

كمال الملك و آثار آو-ppt

 

قسمتي از پاورپوينت:

محمد غفاری، ملقب به کمال الملک، نقاش شهیر ایرانی در سال 1224 در کاشان به دنیا آمد و تعدادی از اعضای خانواده اش اهل هنر و نقاشی بودند.درچند ماهگی اورابه”کلده”دهی بسیار سرسبز وخوش آب و هوا در نزدیکی کاشان بردند.طبع حساس ودل نازک محمد در روستای سرسبز که شکوه کوهستانش چشم را خیره میکرد پرورش می یافت وقلب او مالامال از عشقی سرشار به طبیعت می شد . از تنور تکه ذغالی بر می داشت و روی دیوارها ،ورقهای حساب و کتاب پدر ،زین اسب ها و گاهی دور از چشم پدر و مادرش بر روی دیوار سفید شده با گچ اتاق نقاشی می کرد .نقشهای مختلفی می زد و بیشتر درخت صنوبر را می کشید که روی تپه کنار نهر روییده بود .محمد با آن سن کم از ده بیرون می رفت .کنار آن صنوبر می نشست و ساعتها به آن خیره می شد ،به رنگها و برگهای مختلفی که پیدا می کرد ،به پوسته ضخیم و قهوه ای آن و به تصویر مواج درخت که بر سطح زلال نهر می افتاد ،بعد سر می چرخاند و کوه را که می دید دلش از هیبتش می لرزید ، به هیجان می آمد و چنان محو شکوه آن می شد که صدای مادرش را نمی شنید . محمد ...محمد جان ....کجایی؟ چرا جواب نمی دهی ؟ مادر می دانست که پسرش مثل همیشه کنار درخت صنوبر محو تماشای طبیعت است . « خدای نکرده اگر اتفاق بیفتد ...آن وقت من چه بکنم؟»

 

فرمت: ppt

تعداد صفحات: 17

حجم فايل: 2098 كيلوبايت

 
توجه: تمامی فایل های این فروشگاه بصورت zip می باشد. لطفا پس از دانلود آن را از حالت فشرده خارج نمایید در صورت نداشتن برنامه winrar آنرا ازاینجا دانلود کنید.

* در صورت بروز مشكل در خريد فايل مي توانيد از طريق ايميل و شماره تماس با ما در ارتباط باشيد.*

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: بیوگرافی , ,
:: برچسب‌ها: پاورپوینت , زندگینامه , کمال الملک , آثار کمال المک ,
تاریخ : سه شنبه 14 اسفند 1397
بازدید : 633
نویسنده : کیا فایل

پاورپوینت "امام علي(ع)"

پاورپوینت "امام علي(ع)"

 

امام علي(ع)-ppt

 

قسمتي از پاورپوينت:

حضرت علي ( ع ) نخستين فرزند خانواده هاشمي است كه پدر و مادر او هر دو فرزند هاشم اند . پدرش ابوطالب فرزند عبدالمطلب فرزند هاشم بن عبدمناف است و مادر او فاطمه دختر اسد فرزند هاشم بن عبدمناف مي باشد . خاندان هاشمي از لحاظ... فضائل اخلاقي و صفات عاليه انساني در قبيله قريش و اين طايفه در طوايف عرب ، زبانزد خاص و عام بوده است . فتوت ، مروت ، شجاعت و بسياري از فضايل ديگر اختصاص به بني هاشم داشته است . يك از اين فضيلتها در مرتبه عالي در وجود مبارك حضرت علي ( ع ) موجود بوده است . فاطمه دختر اسد به هنگام درد زايمان راه مسجدالحرام را در پيش گرفت و خود را به ديوار كعبه نزديك ساخت و چنين گفت : خداوندا ! به تو و پيامبران و كتابهايي كه از طرف تو نازل شده اند و نيز به سخن جدم ابراهيم سازنده اين خانه ايمان راسخ دارم . پرودگارا ! به پاس احترام كسي كه اين خانه را ساخت ، و به حق كودكي كه در رحم من است ، تولد اين كودك را بر من آسان فرما ! لحظه اي نگذشت كه ديوار جنوب شرقي كعبه در برابر ديدگان عباس بن عبدالمطلب و يزيد بن تعف شكافته شد . فاطمه وارد كعبه شد ، و ديوار به هم پيوست . فاطمه تا سه روز در شريفترين مكان گيتي مهمان خدا بود . و نوزاد خويش سه روز پس از سيزدهم رجب سي ام عام الفيل فاطمه را به دنيا آورد . دختر اسد از همان شكاف ديوار كه دوباره گشوده شده بود بيرون آمد و گفت : پيامي از غيب شنيدم كه نامش را علي بگذار .

 

فهرست مطالب:

  • مقدمه
  • دوران كودكي
  • حضرت علي ( ع ) نخستين ياور پيامبر ( ص )
  • حضرت علي ( ع ) بعد از هجرت
  • غدير خم
  • حضرت علي ( ع ) بعد از رحلت رسول اكرم ( ص )
  • خلافت حضرت علي ( ع )
  • شهادت امام علي ( ع )

 

فرمت: ppt

تعداد صفحات: 18

حجم فايل: 1909 كيلوبايت


توجه: تمامی فایل های این فروشگاه بصورت zip می باشد. لطفا پس از دانلود آن را از حالت فشرده خارج نمایید در صورت نداشتن برنامه winrar آنرا ازاینجا دانلود کنید.

* در صورت بروز مشكل در خريد فايل مي توانيد از طريق ايميل و شماره تماس با ما در ارتباط باشيد.*

 



:: موضوعات مرتبط: بیوگرافی , ,
:: برچسب‌ها: زندگینامه , پاورپوینت , اسلام , امام علی ,
تاریخ : سه شنبه 14 اسفند 1397
بازدید : 510
نویسنده : کیا فایل

سخنان بزرگان دنیا در مورد امید به زبان انگلیسی + ترجمه فارسی

سخنان بزرگان دنیا در مورد امید به زبان انگلیسی + ترجمه فارسی

 

در زندگی اکثر افراد مواقعی پیش می آید که انسان از همه چیز نا امید می شود. نا امید از ادامه تحصیل ، ناامید از کسب و کار ، نا امید از زندگی مشترک و حتی نا امید از ادامه زندگی. در این مواقع بیشتر مردم به افسردگی دچار می شوند و یا ممکن است زندگی را پوچ و بی معنی بدانند.

در این لحظات است که امید به کمک انسان ها می آید. این امید می تواند توسط اطرافیان فرد یا روانشناسان و یا با خواندن کتاب های مختلف به انسان القا شود اما موثرترین نوع امید آن است که انسان در درون خود به ادامه راه امید داشته باشد و از شکست خوردن نترسد.

با این حال کسانی هستند که این ناامیدی را در زندگی تجربه کرده اند و در مقابل آن ایستاده اند و حاصل تجربیات خود را در قالب سخنانی کوتاه و انگیزه بخش برای سایر افراد جامعه به اشتراک گذاشته اند. در اینجا، مجموعه ای از این سخنان کوتاه گرد آوری شده است.

فایده داشتن این محصول چیست؟

1-شما می توانید این سخنان را در شبکه های اجتماعی همانند تلگرام و اینستاگرام به اشتراک بگذارید.

2-کسانی که با فن ترجمه آشنایی دارند می دانند که زبان مبدا زیبایی هایی دارد که نمی توان با ترجمه این زیبایی ها را منتقل کرد. مثلا این نقل قول ها که همگی به زبان انگلیسی می باشند، دارای یک وزن آهنگین می باشند که ترجمه فارسی این جملات فاقد این وزن می باشد. شما می توانید این سخنان را به اشتراک گذاشته و ترجمه آنها را در زیر آنها درج کنید تا اثربخشی مطلب شما دو چندان شود.

3-ما علاوه بر نقل قول ها و ترجمه آنها، برای آشنایی بیشتر شما عزیزان تصاویر شخصیت ها به همراه شناسنامه کوتاهی از آنها را در یک فایل PowerPoint گردآوری کرده ایم. شما می توانید از این تصاویر به همراه نقل قول ها در سایت ها و مقالات خود و نیز شبکه های اجتماعی استفاده کنید

4- می توانید این مجموعه را به کسانی که دوستشان دارید هدیه دهید.

 

این محصول شامل چه مواردی است؟

1- یک فایل PowerPoint

تعداد اسلایدها: 100

2- یک فایل PDF

3- پوشه تصاویر شخصیت ها

4- پوشه تصاویر طبیعت حاوی برخی از نقل قول ها

 

در ادامه می توانید چند اسلاید نمونه از این محصول را از اینجا دانلود کنید.

در آخر باید بگویم که ترجمه اینجانب یک ترجمه کامل و بدون نقص نیست و خواهشمندم که کاستی های ترجمه را به بزرگی خود ببخشید

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: بیوگرافی , ,
:: برچسب‌ها: سخن بزرگان درباره امید , سخنان انگیزشی , امید به زندگی ,
تاریخ : سه شنبه 14 اسفند 1397
بازدید : 501
نویسنده : کیا فایل

دانلود مجموعه ای از تصاویر ، سخنان و آثار چارلز دیکنز

دانلود مجموعه ای از تصاویر ، سخنان و آثار چارلز دیکنز

 

چارلز جان هوفام دیکنز)به انگلیسی: Charles John Huffam Dickens؛ ۷ فوریه ۱۸۱۲ – ۹ ژوئن ۱۸۷۰) برجسته ‌ترین رمان نویس انگلیسی عصر ویکتوریا، یک فعال اجتماعی توانمند بود. به عقیده ی جیمز جویس، نویسندهٔ بزرگ معاصر، از شکسپیربه این سو، دیکنز تأثیرگذارترین نویسنده در زبان انگلیسی بوده‌است.

از او برای داستان‌سرایی و نثر توانمندش و خلق شخصیت‌های به یادماندنی، بسیار تحسین به عمل آمده‌است. دیکنز در طول زندگی خویش، محبوبیت جهانی بسیاری کسب کرده‌است. از آثارش می‌توان دیوید کاپرفیلد،الیور تویست،آرزوهای بزرگ و داستان دو شهر را نام برد.

فهرست کامل آثار او به قرار زیر است:

رمان ها:

1-آقای پیکویک

2-اولیور توئیست

3- نیکلاس نیکلبی

4-مغازه عتیقه فروشی

5- بارنابی روج

6-مارتین چوزلویت

7-دامبی و پسر

8-دیوید کاپرفیلد

9-خانه قانون زده

10-دوران سختی

11-دوریت کوچولو

12-داستان دو شهر

13-آرزوهای بزرگ

14-دوست مشترک ما

15-راز ادوین درود(ناتمام)

 

کتاب های کریسمس:

1-سرود کریسمس

2- زنگ ها

3-کریکت قلب

4-نبرد زندگی

5-شکارچی و معامله ارواح

 

داستان های کوتاه:

1-سفر طولانی

2-مرد نشان دار

 

مجموعه داستان های کوتاه:

1-طرح های باز

2-نامه های مودفاگ

3-ساعت آقای هامفری

 

آثار غیرداستانی:

1-یادداشت های سفر آمریکا

2-عکس هایی از ایتالیا

3-زندگی سرور ما

4-تاریخ کودکان انگلستان

5-مسافرت غیرتجاری

 

نمایشنامه ها:

1 -عمیق یخ زده

2 -عبور ممنوع

 

آثار مشترک او با سایر نویسنده ها:

1-خانه اجاره ای به همراه ویلکی کالینز ، الیزابت گاسکل و آدلاید آن پروکتر

2-خانه متروک به همراه هسبا استرتون ، جورج آگوستوس سالا ، آدلاید آن پروکتر ، الیزابت گاسکل و ویلکی کالینز

3-پیغامی از دریا به همراه ویلکی کالینز

4-تقاطع موگبی به همراه چارلز کالینز ، آملیا بی . ادواردز ، اندرو هالیدی و هسبا استرتون

5-عبور ممنوع به همراه ویلکی کالینز

 

 

 محتویات این پکیج

1-زندگی نامه

زندگی نامه این نویسنده به صورت کاملا اختصاصی توسط وبسایت کتاب ما ترجمه شده است و در آن از تصاویر زیادی برای جذاب تر شدن مطالب استفاده شده است.لازم به ذکر است که فایل اصلی زندگی نامه به زبان انگلیسی همراه با ترجمه آن در پکیج موجود می باشد.

2-تصاویر

در این پوشه ، مجموعه ای از تصاویر شخصی ، تصاویر موجود در کتاب ها و تصاویرروی جلد کتاب های دیکنز جمع آوری شده است که بالغ بر بیش از 200 عکس مختلف می باشد.

3-نقل قول ها

این پوشه حاوی تصاویر زیبایی از طبیعت می باشد که سخنان دیکنز بر روی آن ها درج شده است.همچنین عکس نوشته هایی همراه با سخنان و تصویر این نویسنده در پوشه مورد نظر موجود است.همچنین یک فایل power point در پوشه موجود می باشد که بیش از 60 نقل قول از این نویسنده به زبان انگلیسی همراه با ترجمه فارسی آنها در این فایل گردآوری شده است.

4-آثار

در این پوشه رمان ها ، داستان های کوتاه و آثار غیر داستانی این نویسنده گردآوری شده است.

این آثار دارای دو فرمت pdf و epub هستند که فرمت pdf مناسب کسانی است که بخواهند با کامپیوتر این آثار را مطالعه کنند. نکته قابل توجه این است که بر خلاف اکثر سایت هایی که آثار نویسندگان معروف را به صورت اسکن شده جمع آوری می کنند ، این فایل ها به صورت تایپ شده هستند و به راحتی می توان از آنها در مقالات و تحقیقات خود استفاده کرد.

فرمت epub هم مناسب کسانی است که بخواهند با گوشی همراه خود این آثار را مطالعه کنند.

لازم به ذکر است که این آثار به زبان انگلیسی هستند.

لیست آثار این مجموعه به قرار زیر است:

Name                                                           Format

A Child’s History of England                            pdf

A Child’s Dream of a Star                               epub

A Christmas Carol                                          pdf + epub

A Tale of Two Cities                                       pdf + epub

American Notes for General Circulation            pdf

Barnaby Rudge                                             pdf + epub

Bleak House                                                 pdf + epub

David Copperfield                                          pdf + epub

Doctor Marigold                                            epub

Dombey and Son                                          pdf + epub

Going into Society                                         epub

Great Expectations                                        pdf + epub

Hard Times                                                  pdf + epub

Hunted Down                                               pdf + epub

In Memoriam W.M. Thackeray                       epub

Little Dorrit                                                  pdf + epub

Martin Chuzzlewit                                         pdf + epub

Mrs. Lirripers legacy                                     epub

Mrs. Lirripers Lodgings                                 epub

Mugby Junction                                           epub

Nicholas Nickleby                                         pdf + epub

Nobody, s Story                                           epub

Oliver Twist                                                 pdf + epub

Our Mutual Friend                                         pdf + epub

Sketches by Boz                                           pdf + epub

Somebody, s Luggage                                   epub

Table of Contents                                          pdf

Tales from Dickens                                        pdf

The Battle of Life                                          epub

The Childs Story                                            epub

The Chimes                                                  epub

The Cricket on the Hearth                               epub

The Great English Short-Story Writers Vol.1     pdf

The Haunted House                                      epub

The Haunted Man and the Ghosts Bargain       epub

The Holly Tree                                              epub

The Long Voyage                                          epub

The Magic Fishbone                                       epub

The Mystery of Edwin Drood                           pdf + epub

The Old Curiosity Shop                                   epub

The Pickwick Papers                                       epub

The Poor Relations Story                                 epub

The Schoolboys Story                                     epub

The Seven Poor Travellers                               epub

The Signal Man                                              epub

The Trial for Murder                                        epub

The Uncommercial Traveller                             epub

The Wreck of the Golden Mary                          epub

Three Ghost Stories                                         pdf

What Christmas Is a We Grow Older                  epub

 

 



 



:: موضوعات مرتبط: بیوگرافی , ,
:: برچسب‌ها: سخنان چارلز دیکنز , آثار چارلز دیکنز , تاویر چارلز دیکنز ,
تاریخ : سه شنبه 14 اسفند 1397
بازدید : 633
نویسنده : کیا فایل

100 کلام زیبا از بزرگان دنیا به زبان انگلیسی + ترجمه فارسی

100 کلام زیبا از بزرگان دنیا به زبان انگلیسی + ترجمه فارسی

 

سایت های مختلفی در دنیا وجود دارند که در زمینه فعالیت خود به یک برند تبدیل شده اند. به عنوان مثال، google در بین موتورهای جست و جو، Youtube در بین سایت های اشتراک گذاری ویدئو، imdb سایت تخصصی اطلاعات فیلم، Facebook بین شبکه های اجتماعی ، Amazon در بین فروشگاه های اینترنتی و ...

سایت brainyquote.com در زمینه سخنان اندیشمندان و بزرگان دنیا نیز یک برند محسوب می شود. این سایت با دارا بودن هزاران موضوع متنوع و نقل قول های صدها شخصیت معروف از سراسر جهان حرف نخست را در این زمینه می زند.

شاید شما هم با رده بندی هایی مثل 250 فیلم برتر دنیا،100 کتاب پرفروش جهان، 10 نفر از ثروتمندترین افراد دنیا و ... روبرو شده باشید. سایت مزبور هم با مکانیسمی شبیه سایت imdb در رده بندی 250 فیلم برتر دنیا، با استفاده از نظرسنجی از مخاطبان خود اقدام به انتشار 100 نقل قول برتر در سایت خود نموده است.

با مراجعه به آدرس این سایت در انتهای صفحه اصلی، این فهرست تحت عنوان Top 100 Quotes دیده می شود.

در این محصول، این 100 نقل قول را همراه با ترجمه آنها گردآوری کرده ایم.

 

فایده داشتن این محصول چیست؟

1-شما می توانید این نقل قول ها را که به انتخاب کاربران سایت مزبور در راس سایر نقل قول ها قرار گرفته اند، در شبکه های اجتماعی همانند تلگرام و اینستاگرام به اشتراک بگذارید. این نقل قول ها اکثرا همراه با تصاویر طبیعت می باشند که بخصوص کاربران اینستا گرام می توانند این تصاویر را به اشتراک بگذارند.

2-کسانی که با فن ترجمه آشنایی دارند می دانند که زبان مبدا زیبایی هایی دارد که نمی توان با ترجمه این زیبایی ها را منتقل کرد. مثلا این نقل قول ها که همگی به زبان انگلیسی می باشند، دارای یک وزن آهنگین می باشند که ترجمه فارسی این جملات فاقد این وزن می باشد. شما می توانید این تصاویر را به اشتراک گذاشته و ترجمه آنها را در زیر این تصاویر درج کنید تا اثربخشی مطلب شما دو چندان شود.

3-سایت مزبور تنها نقل قول ها و گویندگان آن ها را درج کرده است ولی ما علاوه بر اینها، یک شناسنامه کوتاه از این شخصیت ها به علاوه تصاویر آنها را در یک فایل PowerPoint گردآوری کرده ایم تا شما بیشتر با گویندگان این نقل قول ها آشنا شوید.

 

این محصول شامل چه مواردی است؟

1- یک فایل PowerPoint

2- یک فایل PDF

3- پوشه تصاویر شخصیت ها

4- پوشه تصاویر طبیعت حاوی نقل قول ها

 

در ادامه می توانید چند اسلاید نمونه از این محصول را از اینجا دانلود کنید.

در آخر باید بگویم که ترجمه اینجانب یک ترجمه کامل و بدون نقص نیست و خواهشمندم که کاستی های ترجمه را به بزرگی خود ببخشید

منتظر محصولات دیگری از این دست از طرف ما باشید.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: بیوگرافی , ,
:: برچسب‌ها: سخنان زیبا از بزرگان , ,

صفحه قبل 1 صفحه بعد

فروشگاه فایل کیا؛ منبع جامع انواع فایل... چنانچه فایل مد نظرشما در بین فایل های بارگذاری شده در سایت موجود نبود،می توانید از طریق دایرکت پیج اینستاگرام@kiyafile.ir سفارش دهید.

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان منبع جامع انواع فایل و آدرس kiyafile.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.











RSS

Powered By
loxblog.Com
مدیر سبز، آموزش بازاریابی

TOOLS BLOG

TOOLS BLOG