یادگیری و پیشرفت
:::::::::::::::: ::::::::::::::::
دیجیتال مارکتینگ
:::::::::::::::: ::::::::::::::::
رشد کسب‌وکار
:::::::::::::::: ::::::::::::::::
صنعت آموزش


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 10 مرداد 1398
بازدید : 224
نویسنده : کیا فایل

دانلود کتاب فوق ستاره فروش شوید از برایان تریسی PDF

دانلود کتاب فوق ستاره فروش شوید از برایان تریسی PDF

 

کتاب فوق ستاره فروش شوید: 21 روش عالی برای فروش بیشتر ، سریع تر و آسان تر در بازارهای رقابتی

نوع فایل : PDF

تعداد صفحات : 85 صفحه

 

معرفی کتاب فوق ستاره فروش شوید: ۲۱ روش عالی برای فروش بیشتر، سریع‌تر و آسان‌تر در بازارهای رقابتی

برایان تریسی ( -۱۹۴۴ )، سخنران انگیزشی و نویسنده کتاب‌های پرفروش روانشناسی است.

در «فوق ستاره فروش شوید» با این نکته آشنا می‌شویم که اگر هدف شما به عنوان کسی که در کار فروش است، فروش هرچه بیش‌تر و کسب درآمد هرچه بیش‌تر است، تبدیل شدن به یک فروشنده فوق ستاره و ماندن در حد متوسط، به یک اندازه زمان می برد؛ پس انتخاب با شما است.

برایان تریسی در این کتاب، ۲۱ ایده از قوی‌ترین ایده هایی را که تا به حال برای تاثیرگذاری در فروش یافته با مخاطبانش در میان می‌گذارد.

او معتقد است وقتی شروع به استفاده از آنها بکنید، به اوج رشته کاری‌تان خواهید رسید.

سرفصل‌های کتاب عبارت است از:

بلندپروازی/ شجاعت/ تعهد/ حرفه ای بودن/ آماده بودن/ یادگیری مداوم/ مسئولیت پذیری/ فروش رابطه‌ای/ فروش مشاوره‌ای/ فروش آمیزشی /اعتبار ویژه/ با ایرادهایی که گرفته می شوند ، درست برخورد کنید/ فروش را نهایی کنید/ از ارزشمندترین سرمایه تان آگاه باشید/ از زمانتان درست استفاده کنید/ قانون۲۰-۸۰ است/ قیف فروش/ هدف‌های روشنی برای درآمد و فروش است/ محدوده فروشتان را درست مدیریت کنید/ هدف راز موفقیت در فروش

 

 

 



 



:: موضوعات مرتبط: بازاریابی , ,
:: برچسب‌ها: فایل , فوق ستاره شوید , برایان تریسی , فرو بیشتر , بازار رقابتی , کسب و کار , بازاریابی ,
تاریخ : چهار شنبه 5 تير 1398
بازدید : 268
نویسنده : کیا فایل

دانلود کتاب صوتی جادوی کار پاره وقت

دانلود کتاب صوتی جادوی کار پاره وقت

 

عنوان کتاب: جادوی کار پاره وقت

نویسنده: جیم ران

مترجم:  امیررضا هاشمی، توحید فریدونی، رامین درگاهی

فرمت فایل ها: mp3

تعداد فایل ها: 5

حجم کل فایل ها: 45 مگابایت

مدت زمان پخش: 50 دقیقه

زبان: فارسی

توضیحات:

این کتاب به موضوع تاثیر شگفت کار پاره‌وقت بر وضعیت مالی و ثروتمند شدن افراد می‌پردازد و در ادامه از بازاریابی شبکه‌ای به عنوان یک کار پاره‌وقت مناسب یاد می‌کند. بازاریابی شبکه‌ای می‌تواند درآمدی برابر با کار تمام‌وقت و یا حتی بیشتر از آن نیز نصیب افراد کند. جیم رآن می‌گوید: «من برای شما زندگی‌ای پر از ثروت، سلامتی و شادی آرزو می‌کنم، زندگی‌ای که مملو از صبر، عقل و دانش است و در آن از تاثیر ایمان در قابلیت‌هایتان برای دست‌یابی به آن چه در رویا دارید، غافل نمی‌شوید.» آنتونی رابینز درباره‌ی نویسنده‌ی کتاب حاضر گفته است: «من به واقع باور دارم که جیم رآن یک انسان معمولی نیست؛ چون فلسفه‌ی وی کیفیت وی کیفیت زندگی را برای کسانی که با او آشنا هستند بالا می‌برد. او در زمانی که من می‌خواستم فلسفه‌ی زندگی‌ام را شکل دهم تا امروز از آن بتوانم استفاده کنم، تاثیر بسیار مثبتی روی من داشت.» کتاب جادوی کار پاره وقت را در اختیار مخاطبان قرار داده شده است...

 

 

فروشگاه آنلاین محصولات فایلی

پشتیبانی خرید: nradownload@yahoo.com

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: بازاریابی , ,
:: برچسب‌ها: فایل , جادوی کار پاره وقت , کار پاره وقت , بازاریابی شبکه ای , کسب و کار ,
تاریخ : دو شنبه 3 تير 1398
بازدید : 307
نویسنده : کیا فایل

دانلود کتاب صوتی هنر بیان

دانلود کتاب صوتی هنر بیان

 

عنوان کتاب: هنر بیان

نویسنده: برایان تریسی

مترجم: امیر احسان رضایی

گوینده: مجتبی ام کی وای

فرمت فایل ها: mp3

تعداد فایل ها: 8

حجم کل فایل ها: 86 مگابایت

مدت زمان پخش: 5 ساعت و 50 دقیقه

زبان: فارسی

توضیحات:

برایان تریسی در کتاب هنر بیان (حرف بزن تا برنده شوی)، قدم به قدم همراه شما خواهد بود و به شما نشان خواهد داد چگونه می‌توانید در خود شهامت، اعتماد و مهارت ایجاد کنید تا بتوانید در هر موقعیتی سخنران پیروز میدان شوید.

اگر سخنرانی مبتدی هستید، کتاب هنر بیان (حرف بزن تا برنده شوی) به شما نشان خواهد داد چگونه می‌توانید روند صحبت کردن خود را با مهارت‌، ‌اطمینان‌ و شفافیت سرعت بخشید. اگر هم سخنران با تجربه‌ای هستید،‌ این کتاب برخی از تکنیک‌ها، روش‌ها و شگرد‌های سخنوران برجسته را در زمینه تجارت، سیاست و زندگی شخصی به شما خواهد آموخت.

توانایی سخن گفتن با مخاطب عامل مهمی در موفقیت شما محسوب می‌شود. خوب سخن گفتن می‌تواند احترام دیگران را به همراه داشته باشد، ارزش و اعتبار شما را در شرکت افزایش دهد و توجه افرادی را که می‌توانند شما را یاری رسانده و درها را به‌ رویتان بگشایند جلب نماید. همچنین توانایی خوب سخن گفتن، مردم را متقاعد می‌سازد که شما روی ‌هم رفته از سایر افرادی که قادر نیستند به اندازه شما خوب سخن بگویند‌، با استعدادتر و باهوش‌تر هستید.

تبدیل شدن به سخنران عالی در حضور جمع شما را در تمام مراحل حیات شغلی‌تان یاری خواهد کرد. اما دلیل بسیار مهم دیگری برای آموزشِ خوب سخن گفتن در حضور مخاطبان وجود دارد. روان‌شناسان معتقدند میزان اعتماد به نفس ما، یا «میزان علاقه ما به خود» به میزان زیادی تعیین‌ کننده‌ی کیفیت زندگی درونی و بیرونی ما است.

هر چقدر که بهتر و مجاب کننده‌تر سخن بگویید، علاقه بیشتری به خود خواهید داشت. هر چقدر که علاقه بیشتری به خود داشته باشید، خوش‌بین‌تر و مطمئن‌تر خواهید بود. هر چقدر خود را بیشتر دوست داشته باشید، در روابط‌تان با دیگران سازنده‌تر و خوشایندتر عمل خواهید کرد و سالم‌تر و شاداب‌تر رفتار خواهید نمود...

 

فروشگاه آنلاین محصولات فایلی

پشتیبانی خرید: nradownload@yahoo.com

 

 



 



:: موضوعات مرتبط: بازاریابی , ,
:: برچسب‌ها: فایل , دانلود کتاب صوتی , کتاب هنر بیان , برایان تریسی , ,
تاریخ : دو شنبه 3 تير 1398
بازدید : 235
نویسنده : کیا فایل

دانلود کتاب صوتی کپسول مذاکره

دانلود کتاب صوتی کپسول مذاکره

 

عنوان کتاب: کپسول مذاکره

نویسنده: فرید طهرانی

فرمت فایل ها: mp3

تعداد فایل ها: 14

حجم کل فایل ها: 131 مگابایت

مدت زمان پخش: 3 ساعت

زبان: فارسی

توضیحات:

کتاب کپسول مذاکره نوشته‌ی فربد طهرانی، به شما آخرین شیوه‌های جهانی موفقیت در مذاکره‌های تجاری و شخصی را می‌آموزد و علاوه بر موفقیت در کار و امور شخصی، نگرش‌تان نسبت به انسان‌ها را نیز تغییر می‌دهد.

این کتاب برای شما مدیر عزیز و مؤسس یک سازمان، همچنین کارشناسان فروش و بازاریابی که یکی از اصول مهم کار آن‌ها یادگیری تکنیک‌های مذاکره است، مناسب می‌باشد.

حتی اگر تواناترین و با لیاقت‌ترین فرد در رشته‌ی خود باشید؛ نادیده گرفتن آموزش‌های کاربردی کتاب کپسول مذاکره، موجب نزول شما در زندگی و کسب‌ و کارتان خواهد شد؛ چون در روزگار ما که مصادف با انقلاب صنعتی چهارم در جهان است؛ اساس رابطه‌های اجتماعی بر پایه‌ی هم‌جوشی فناوری‌ها و طیف‌های مختلف مردم بنا شده و در این شرایط، بخش بزرگی از بار معنایی لیاقت انسان‌ها به میزان توانایی آن‌ها در هنر مذاکره انتقال یافته است!

چند نفر انسان فرهیخته را می‌شناسید که با وجود دارا بودن ویژگی‌های پسندیده؛ از لحاظ اجتماعی، یک فرد تنها محسوب می‌شوند؟ چند نفر انسان باسواد و تحصیل‌ کرده را می‌شناسید که به آنچه آن را حداقل‌های زندگی می‌نامیم نیز دست نیافته‌اند؟! حتی در مقایسه با هم‌ دوره‌ای‌های خود! چند نفر صاحبان کسب‌ و کارهای مختلف را می‌شناسید که با صرف سرمایه و وقت بیش‌تر؛ حتی به نیمی از موفقیت رقیبان خود نیز نرسیده‌اند؟!

بی‌شک، با اندکی دقت به محیط پیرامون خود، تعداد بسیار زیادی از چنین انسان‌هایی را تشخیص خواهید داد. در جهان امروز، نقش مذاکره در خوشبختی انسان‌ها مانند نقش پول است! همان‌طور که داشتن پول برای خوشبخت شدن شرط لازم است ولی شرط کافی نیست؛ برخورداری از هنر مذاکره برای موفقیت نیز، شرط لازم محسوب می‌شود و بدون بلد بودن شیوه‌های مذاکره؛ صورت‌مسئله‌ی موفقیت شما در هر کار و رابطه‌ای، از همان ابتدا پاک خواهد شد!

در بخشی از کتاب کپسول مذاکره می‌خوانیم:

شما باید آغازگر مذاکره باشید چرا که هر کسی مذاکره را آغاز کند، تا پایان بر مذاکره کنترل خواهد داشت. اگر شما به طرف مقابل اجازه دهید که مذاکره را آغاز کند، اغلب بدون اینکه حتی خودتان متوجه باشید؛ به‌ کلی کنترل مذاکره را از دست خواهید داد. برای مثال و روشن شدن این موضوع، یک مسابقه‌ی مشت‌زنی را در نظر بگیرید، میز مذاکره را به میدان مسابقه‌ی مشت‌زنی (رینگ بوکس) تشبیه می‌کنیم و طرفین مذاکره را به دو حریف در میدان.

همان‌طور که در مذاکره، ابتدا هر دو طرف باید همدیگر را محک بزنند؛ در میدان مسابقه نیز دو حریف، بدون اینکه زدن اولین مشت را آغاز کنند همراه با انجام رقص‌ پا، دور هم در حول میدان می‌چرخند و همدیگر را برانداز می‌کنند. این حالت، به‌ طور دقیق، همانند اولین دقیقه‌های مذاکره است که دو طرف از همه‌چیز می‌گویند به‌ غیر از موضوع اصلی مذاکره، از هوای گرم یا سرد گرفته تا وضعیت اقتصاد و دنیای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و...

حال، پس از بررسی‌های لازم، مشت اول، توسط آغازگر مسابقه، شروع‌ رسمی این نبرد خواهد بود که اگر این مشت، کاری و گیج‌ کننده باشد، شروعی خوب و نقطه‌ی قوت محسوب می‌شود و اگر ضربه‌ی اول ضعیف باشد؛ تبدیل به نقطه‌ی ضعف برای زننده‌ی آن خواهد شد. به‌ عبارت‌ دیگر، در مذاکره نیز آغازگر ضعیف بودن اشتباه است؛ زیرا در ابتدای بحث که هر دو طرف آماده و با کوله‌باری از تجربه در این میدان حاضر می‌شوند، آغاز ضعیف مثل این است که شما در ابتدای مذاکره از طرف مقابل بپرسید که چه بودجه‌ای برای این پروژه در نظر گرفته است و به‌ این‌ ترتیب به او اجازه دهید که او شروع‌ کننده باشد و لحظه‌های آغازین را در اختیار بگیرد...

 

 

فروشگاه آنلاین محصولات فایلی

پشتیبانی خرید: nradownload@yahoo.com

 

 



 



:: موضوعات مرتبط: بازاریابی , ,
:: برچسب‌ها: فایل , دانلود کتاب صوتی , کتاب کپسول مذاکره , مذاکره تجاری , تکنیک های مذاکره ,
تاریخ : شنبه 1 تير 1398
بازدید : 302
نویسنده : کیا فایل

پیش بینی آینده به کمک بازاریابی فصلی

 

بازاریابان خوب هرگز هیچ شانسی را برای به حداکثر رساندن فروش و سود در هر محصول از دست نمی دهند. هر تغییر قابل پیش بینی یا الگو در یک سری زمانی خاص که هر سال تکرار می شود، فصلی است. بازاریابی فصلی شامل تنظیم بازار در حوادث جاری است ، برای مثال در برخی از روز مانند روز های آغازین سال مسافران زیادی تقاضای سفر به مشهد مقدس را دارند و این باعث می شود شرکت های مسافر بری، هتل ها، فروشندگان کالاهای مختلف مثل سوغاتی رونق بیشتری داشته باشند، یا، هدف قرار دادن رویدادهای مهم و تعطیلات ملی یا جهانی برای صنعت، اعیاد، روز مادر، روز پدر، ... می باشد.بازاریابی فصلی ما را در پیش بینی کردن آینده یاری می کند.

 




:: موضوعات مرتبط: بازاریابی , ,
:: برچسب‌ها: فایل , بازاریابی , بازاریابی فصلی , موفقیت در بازاریابی ,
تاریخ : پنج شنبه 30 خرداد 1398
بازدید : 289
نویسنده : کیا فایل

ماكاروني - طرح بازاريابي (مطالعات بازار و بازارشناسي ، ماركتينگ پلان)

ماكاروني - طرح بازاريابي (مطالعات بازار و بازارشناسي ، ماركتينگ پلان)

 

عنوان طرح: ماكاروني - طرح بازاريابي (مطالعات بازار و بازارشناسي ، ماركتينگ پلان)

قالب بندی: word

تعداد صفحات: 22

شرح مختصر:

يكي از نيازهاي اساسي انسان جهت ادامه حيات تامين غذا مي باشد. افزايش جمعيت وكمبود منابع غذايي تلاش مضاعف دولتها راجهت جلوگيري از كمبود ،تامين و ورفع نيازهاي تغذيه اي و پيش بيني منابع جديد راواداشته است.در اين راستا، لزوم استفاده بهينه از منابع غذايی موجود و به کارگيری روشهای مطلوب نگه داری و جلوگيری از ضايعات بی رويه محصولات کشاورزی، تأمين منابع جديد غذايی، بسته بندی مناسب به منظور حفظ و بهبود کيفيت محصولات و ...، از جمله مواردی است که اهميت آن بر هيچ کس پوشيده نيست.

علاوه بر اين، رشد و توسعه جوامع و پيشرفت علوم و صنعت، سبب پيدايش عادات و سبک های نوين غذايی شده، به گونه ای که نياز به تنوع محصولات و پيدايش فرآورده های جديد غذايی و کمک غذايی به شکل روز افزونی احساس می گردد.

ماكاروني يكي از فرآورده‌هاي مهم گندم است كه توليد اولية آن را به چيني‌ها نسبت داده‌اند. اين محصول در قرن سيزدهم ميلادي توسط ماركوپولو به اروپا و از آنجا به ساير كشورها رفته است ، در حال حاضر ماكاروني يكي از فرآورده‌هاي پرمصرف در كشورهاي اروپايي است. رشته كه در بين ايرانيها بسيار آشنا است يك نوع ماكاروني است كه در ايران از قديم الايام مصرف مي‌شده است. در سال 1316 اولين كارگاه توليد ماكاروني در كشور ما با ظرفيت اندكي آغاز بكار كرد اما در حال حاضر شمار واحدهاي توليد ماكاروني افزايش قابل ملاحظه اي يافته است.

هدف ما در این طرح، بررسی ابعاد و شرایط طرح بازاریابی تولید ماکارونی می­باشد

فهرست مطالب:

طرح بازاريابي (ماكاروني) 2

1- مقدمه. 2

2- تجزیه و تحلیل موقعیتی.. 6

الف) محيط موقعيتي.. 6

ب) محيط خنثي.. 9

ج) محیط رقابت... 10

د) محیط شرکت... 11

تحلیل SWOT.. 12

3- بازار هدف... 14

4- مسائل مشکلات و فرصتها 15

5- اهداف بازاریابی.. 18

6- استراتژی بازاریابی.. 18

7- تاکتیک های بازاریابی.. 19

8- اجرا و کنترل.. 21

9- خلاصه. 22

 


 



:: موضوعات مرتبط: بازاریابی , ,
:: برچسب‌ها: فایل , ماکارونی , طرح بازاریابی , بازار , بازارشناسی , مارکتینگ پلان , بازاریابی , بازار هدف ,
تاریخ : چهار شنبه 29 خرداد 1398
بازدید : 274
نویسنده : کیا فایل

بازاریابی بین المللی صنعتی

بازاریابی بین المللی صنعتی

 

 

 

بازاریابی بین المللی

 

كريس- تحليل گر پژوهش بازاريابي كه به تازگي در سازمان استخدام

شده بود- براي دفتر كار خود نياز به كامپيوتر و چاپگر داشت. به هميندليل سفارش

خريد يك سيستم را به بخش خريد سازمان ارائه داد.بعد از گذشت 2هفته كامپيوتر خريداري

شد اما خريداري چاپگر را به زماني موكول كردند كه تقاضاي خريد چاپگر به حدي برسد كه

بتوانند تخفيف عمده اي را دريافت نمايند و پس از گذشت 6هفته چاپگر به كريس تحويل داده شد.

بخش خريد تخفيف قابل ملاحظه اي را بابت سفارش چاپگر دريافت كرد.اما بخش خريد

ضرر بهره وري كريس را در خلال اين 6هفته در نظر نگرفت.مشكلي كه كريس با آن دست

به گريبان بود در اكثر سازمان ها وجود دارد0معمولا در زمان ارزيابي اهميت فاكتور هاي

هزينه در برابر كل چرخه زماني فرايند ، فرهنگ خريد داده هاي مصرف كنندگان را در نظر

نمي گيرند.از ديد گاه بخش خريد چرخه زماني فرايند به قدري نا محسوس است كه اندازه گيري

آن غير ممكن است.در كاهش چرخه خريد هيچ گونه ارزش و سود واقعي وجود ندارد.با اين وجود

همان طور كه در اين مثال ساده نشان داده شد،در خريد كالاها و خدمات چيزهايي فراتر از هزينه

وجود دارد.در اينجا سؤالاتي مطرح مي گردد كه برخي از اين سؤالات عبارتند از :

1) در چه زماني فاكتورهاي هزينه مهم تر از كل چرخه زمان مي باشد.

2)چه موقع ادغام سفارش هاي ويزه خريد در يك روش كاملا عملي امكان پذ يراست؟

 



 



:: موضوعات مرتبط: بازاریابی , ,
:: برچسب‌ها: فایل , بازاریابی بین المللی صنعتی , بازاریابی ,
تاریخ : شنبه 25 خرداد 1398
بازدید : 281
نویسنده : کیا فایل

پروژه درس اصول بازاریابی برای محصول لپ تاپ (قابل استفاده به عنوان پروژه پایانی)

پروژه درس اصول بازاریابی برای محصول لپ تاپ (قابل استفاده به عنوان پروژه پایانی)

 

هدف از انجام این پروژه طی کردن قدم هایی است که به صورت تئوری در درس بازاریابی آموخته ایم. به این منظور محصول لپ تاپ را انتخاب کرده ایم و فرض ما این است که شرکت ما ، رائیکا ، به عنوان نماینگی رسمی و انحصاری DELL در ایران فعالیت می کند. از آنجایی که این شرکت مجازی است (هنوز تاسیس نشده است!) ، هنگام بررسی و تحلیل شرکت از توضیح درباره تاریخچه شرکت رائیکا خودداری می کنیم و تنها به بیان اهداف شرکت اعم از کوتاه مدت، بلند مدت و آرمانی می پردازیم.

 

اولین قدم در انجام این پروژه مطالعه بازار بوده که بیشتر به صورت تحقیق میدانی و اینترنتی انجام گرفته است. نمونه ای از پرسشنامه ای که از آن بهره گرفته ایم ، به صورت پیوست در انتهای پروژه آمده است. هدف ما این بود که جامعه ی مورد بررسی کاملا تصادفی باشد که البته با توجه به اینکه دسترسی ما به افراد مختلف زیاد نبوده و مردم معمولا تمایلی به پر کردن پرسش نامه های مربوط به پروژه های دانشجویی از خود نشان نمی دهند عملا بیشتر جامعه ی نمونه را قشر دانشجو تشکیل می دهند. در کل حدود 250 پرسش نامه پر شده و نتایج آماری موجود در پروژه همگی بر اساس این داده های جمع آوری شده، می باشد. در واقع این اندازه ی نمونه با در نظر داشتن سطح اطمینان 95% و فاصله ی اطمینان 6 انتخاب شده است.

 

در ادامه پروژه با توجه به اطلاعات کسب شده به تحلیل رفتار مصرف کنندگان ، بخش بندی بازار و تحلیل بخش های مختلف بازار ، تعیین بازار هدف و همچنین برآورد حجم بازار پرداخته ایم. سپس با شناسایی رقبای اصلی و تعیین رهبر بازار و بررسی جایگاه برند DELL و امتیازات شرکت در برابر رقبا استراتژی های بازاریابی شرکت را مشخص نموده و در انتها نیز با بررسی 4p آمیخته بازاریابی شرکت را تعیین کرده ایم.

این محصول در قالب word و در 99 صفحه تهیه شده است.

 

فهرست این محصول در زیر قابل مشاهده است.

 

فهرست مطالب

مقدمه

بررسی و تحلیل وضعیت شرکت

بیانیه ماموریت

اهداف آرمانی

اهداف بلند مدت و کوتاه مدت

چارت سازمانی

جایگاه بخش بازاریابی در سازمان

ارتباط واحد بازاريابي با ساير واحدها

بررسی وتحلیل مصرف کنندگان

عوامل موثر بر رفتار مصرف کننده

عوامل فرهنگی

عوامل اجتماعی

عوامل شخصی

عوامل روانی

بررسی رفتار، علایق و فعالیت های مصرف کنندگان

موارد استفاده از محصول

گروه های پر مصرف

تفاوت آماره های جمعیت شناختی و سبک زندگی مصرف کنندگان پرمصرف و عادی

نرخ خرید، وفاداری به برند و عادات خرید

بررسی و تحلیل وضعیت رقابت

زیگورات

بررسی تاریخچه ی بازاریابی شرکت

شهرهاى داراى نمايندگى

گواهی نامه های شرکت زیگورات

خدمات

بخش گارانتی

لیست قیمت های شرکت

امرتات

شهرهای دارای نمایندگی

لیست قیمت ها

اریس

خدمات

شرایط گارانتی

شرایط ضمانتنامه

شهرهای دارای نمایندگی

لیست قیمت ها

ایران رهجو

شرکت دلیران

خدمات

شرایط گارانتی

شهرهای دارای نمایندگی

لیست قیمت ها

مقایسه ی رقبا 

بخش بندی، بازار هدف و جایگاه شرکت

بخشبندی بازار بر حسب مناطق جغرافیایی

بخشبندی بازار بر مبناي ترکیب جمعیت

بخش بندی بازار بر مبناي رفتار

نموار نقشه ادراکی بازار

فرصت های موجود برای ورود به بازار

برآورد حجم بازار و تقاضا در بخش هاي بازار

برنامه بازاریابی

محصول

تعريف محصول و خدمت

سطوح محصول

سطح کیفیت

ویژگی ها و طرح محصول

نام و نشان تجاری

سرمايه گذاري براي توسعه نام تجاري

جایگاه برند DELL در ذهن افراد

نام و نشان تجاری شرکت

میزان آگاهی افراد از محصولات شرکت رائیکا در مقایسه با رقبا

بسته بندی

محصول جانبي

طبقه بندی محصولات

آمیخته محصول و خط محصول

جايگاه محصول در منحني عمر محصول

استراتژی های توسعه محصول جدید

توزیع

استراتژی توزیع

بررسی اعضای شبکه و سیستم بازاریابی

جانمایی توزیع

قیمت گذاری

تعريف قيمت‌گذاري‌

اهداف قيمت گذاري

عوامل‌ موثر بر قيمت‌گذاري‌

تعیین قیمت در بازارهای مختلف

رویکردهای قیمت گذاری

قیمت گذاری شرکت رائیکا

نظارت بر قیمت ها

روند 5 سال گذشته قیمت محصول و دلایل صعود و نزول قیمت

تقسیم بندی مشتریان بر اساس سطوح قیمت

برنامه ریزی استراتژیک

استراتژی بازاریابی و تعیین استراتژی مربوطه

بررسی قوانین بازاریابی وتعیین استراتژی مربوطه

تبلیغ و ترویج

عناصر ارتباطی در بازاریابی

استراتژی تبلیغ و ترویج

بررسی تدوین و تحلیل برنامه ریزی تبلیغات

هدف یا مأموریت تبلیغ  Mission

پیام تبلیغ   Message 

تکنیک های ساخت پیام

تکنیک اجرایی تبلیغ

انتخاب رسانه ی مورد نظر

انتخاب رسانه Media 

بودجه بندی Money 

ارزیابی و سنجش اثر بخشی  Measurement 

طرح های پیشبرد فروش

پیوست

پرسش نامه

 

 



:: موضوعات مرتبط: بازاریابی , ,
:: برچسب‌ها: فایل , اصول بازاریابی , بازاریابی , پروژه بازاریابی , آموزش بازاریابی , بازاریابی لپ تاپ ,
تاریخ : شنبه 25 خرداد 1398
بازدید : 322
نویسنده : کیا فایل

رموز موفقیت در بازاریابی شبکه ای موفقیت یا شکست در ۹۰ روز نخست

رموز موفقیت در بازاریابی شبکه ای موفقیت یا شکست در ۹۰ روز نخست

 

کتاب رموز موفقیت در بازاریابی شبکه ای موفقیت یا شکست در ۹۰ روز نخست یک راهنمای بسیار مناسب برای صنعت بازاریابی شبکه ای عرضه گردیده است.نکات و استراتژی های این کتاب نتیجه بخش می باشند.این کتاب چه برای کسانی که تجارت نتورک مارکتینگ را تازه آغاز کرده اند و چه برای کسانی که در این شغل حرفه ای شده اند مناسب می باشد . این کتاب یک روشی ساده در راستای موفقیت در ۹۰ روز نخست فعالیت شما در نتورک مارکتینگ آشکار می سازد . نود روز نخست کتابی بسیار مهم است زیرا اگر برای رسیدن به موفقیت در این زمان برنامه ریزی کرده باشید به احتمال فراوان یک شبکه ساز قوی باقی خواهید ماند.

نکته بسیار مهمی که باید در خصوص مطالعه گفت این است که شما با مطالعه و آموزش نه تنها در زمینه نتورک بلکه در تمامی زمینه های زندگی از جمله موفقیت ، خوشبختی، مدیریت ، فروش و…. نیاز به مطالعه و آموزش دارید، شما در تجارت نتورک مارکتینگ جدا از فروش خود،از افراد با تجربه در این صنعت آموزش می بینید،واین آموزش را به سازمان خود انتقال می دهید و در کنار آن آموزش می دهید که سازمان شما بتواند آموزش بدهند، اما سطح آموزش شما به چه شکل افزایش پیدا می کند؟ با مطالعه و بالا بردن سطح اطلاعات شخصی خود چرا که اشخاصی که کتاب های متعددی میخوانند درهنگام انتقال اطلاعات بسیار راحتتر و بهتر دانش خود را انتقال می دهندو از همه مهمتر شما با خواندن یک کتاب تجربه اشخاصی را که در گذشته مسیرهای متفاوتی را طی کرده اند که بخشی از این مسیرها به بن بست ختم شده است را شما تجربه نمی کنید.

رموز موفقیت در بازاریابی شبکه ای موفقیت یا شکست در ۹۰ روز نخست

 

  1. مهم نیست یک کتاب چقدر برایتان گران تمام شود، مهم آن است که نخواندن آن کتاب چقدر برایتان گران تمام خواهد شد.
  2. لیدر های موفق در نتورک همان افراد کتاب خوان و مشتاق آموزش هستند.
  3. شخصی که بابت مطالعه و آموزش زمان نمی گذارد فقط دارد اشتباه دیگران را تکرار می کند
  4. هولتون باگز : تو نتورک خودتو سرگرم نکن با چیزایی که رشد درآمدی توش نیست برای آموزش وقت بزار
  5. یکی از دلایل مهم شکست در نتورک نذاشتن وقت برای آموزش و مطالعه می باشد.
  6. کتاب را نخوانید که بخوابید، کتاب را بخوانید تا بیدار شوید.
  7. هنگامی که موفقیت افراد مجموعه تان از موفقیت خودتان مهم تر باشد در کار “بازاریابی شبکه ای” جواب می گیرید.جان میلتون فاگ

 

 


 



:: موضوعات مرتبط: بازاریابی , ,
:: برچسب‌ها: فایل , بازاریابی , بازاریابی شبکه ای , رمز موفقیت بازاریابی ,
تاریخ : شنبه 25 خرداد 1398
بازدید : 302
نویسنده : کیا فایل

کتاب ارتباط با مشتری

کتاب ارتباط با مشتری

 

کتابی مفید برای بازاریابان و فروشندگان.

نویسنده:تورج مهدی زاده ملاباشی

ناشر:پارس بوک

 





:: موضوعات مرتبط: بازاریابی , ,
:: برچسب‌ها: فایل , بازاریابی , ارتباط با مشتری , دانلود کتاب ارتباط با مشتری , آموزش بازاریابی ,
تاریخ : پنج شنبه 23 خرداد 1398
بازدید : 494
نویسنده : کیا فایل

دانلود کتاب صوتی راهبران بازاریابی شبکه ای چگونه ساخته می شود؟

دانلود کتاب صوتی راهبران بازاریابی شبکه ای چگونه ساخته می شود؟

 

عنوان کتاب: راهبران بازاریابی شبکه ای چگونه ساخته می شود؟

نویسنده: تام شرایتر

مترجم: نیما عربشاهی، پیام مقیم اسلام

گوینده: ادنا یگانی

فرمت فایل ها: mp3

تعداد فایل ها: 12

حجم کل فایل ها: 155 مگابایت

مدت زمان پخش: 4 ساعت و 45 دقیقه

زبان: فارسی

توضیحات:

قدرت کسب و کار بازاریابی شبکه ای شما با "راهبران" شما سنجیده می شود نه بر اساس تعداد زیرمجموعه های شما. راهبران پایه و اساس بلند مدت کسب و کار شما هستند.
همه می گویند که دوست دارند که راهبران بیشتری داشته باشند ، اما چگونه؟ چگونه می توان یک راهبر را پیدا کرد؟ چگونه می توان یک راهبر را ایجاد کرد؟ چه چیزهایی لازم است ما به زیرمجموعه معمولی خود بیاموزیم تا آنها را تبدیل به یک راهبر کنیم؟
راهبران موفق طرح و برنامه دارند. آنها می خواهند که خودشان را به عنوان یک راهبر همانندسازی کنند. این طرح و برنامه بر اساس اتفاق و تصادف و به وقوع نخواهد پیوست.
به جای امید و آرزو برای داشتن راهبر ، این کتاب به شما دستورالعمل قدم به قدم ارائه خواهد نمود تا بتوانید راهبر بسازید. بله ، برای ساخت راهبر طرح و برنامه وجود دارد و پیروی از آن بسیار ساده است.
هنگامی که شما سازمانی از راهبران داشتید، بازاریابی شبکه ای ساده تر می شود. به جای آنکه روز خود را با انجام کارهای تکراری با توزیع کنندگان خود سپری کنید ، از زمان آزادی که از این کسب و کار به دست می آورید ، لذت می برید. برای ساختن راهبران وقت بگذارید و بعد از آن آزادی این را خواهید داشت که به تمامی ساحل های دنیا سر بزنید...

 

فروشگاه آنلاین محصولات فایلی

پشتیبانی خرید: nradownload@yahoo.com

 



 



:: موضوعات مرتبط: بازاریابی , ,
:: برچسب‌ها: فایل , دانلود کتاب بازاریابی شبکه , بازاریابی شبکه ای ,
تاریخ : پنج شنبه 23 خرداد 1398
بازدید : 651
نویسنده : کیا فایل

دانلود کتاب صوتی حرفه ای شوید (بازاریابی شبکه ای)

 

عنوان کتاب: حرفه ای شوید (بازاریابی شبکه ای)

نویسنده: اریک وور

مترجم: علی معتمدی

فرمت فایل ها: mp3

تعداد فایل ها: 7

حجم کل فایل ها: 71 مگابایت

مدت زمان پخش: 1 ساعت و 35 دقیقه

زبان: فارسی

توضیحات:

کتاب حرفه‌ای شوید در حکم یک دستنامه‌ای است که هر نتورکری در هر سطحی باید یک جلد از آن را داشته باشد. این کتاب با زبانی بسیار روان و با روش‌های بسیار ساده نتورک عملی را به شما یاد می‌دهد. اریک وور با بیش از ۲۵ سال سابقه در بازاریابی شبکه‌ای و جذب ۵۰۰،۰۰۰ زیرشاخه در بیش از ۶۰ کشور جهان به صورت ساده و عملی به شما یاد می‌دهد که چطور لیست بنویسید، دعوت کنید، معرفی کنید، پیگیری کنید، و مشتری را وارد کار کنید، آن هم به روش حرفه‌ای‌ها. اگر شما این چند مهارت ساده را مثل حرفه‌ای‌ها انجام دهید به ثروت کلان می‌رسید...

 

 

فروشگاه آنلاین محصولات فایلی

پشتیبانی خرید: nradownload@yahoo.com

 

 



 



:: موضوعات مرتبط: بازاریابی , ,
:: برچسب‌ها: فایل , دانلود کتاب صوتی حرفه ای شوید , بازاریابی شبکه ای , بازاریابی ,
تاریخ : سه شنبه 21 خرداد 1398
بازدید : 293
نویسنده : کیا فایل

آموزش بازاریابی شبکه ای به روش پتمن بصورت قدم به قدم

آموزش بازاریابی شبکه ای به روش پتمن بصورت قدم به قدم

 

آموزش بازاریابی شبکه ای به روش پتمن بصورت قدم به قدم

در این کتاب الکترونیکی شما از زبان بزرگترین استاد بازاریابی شبکه ای می خوانید که چه کلیدهایی برای موفقیت در بازاریابی شبکه ای وجود دارد.

شما می توانید در بازاریابی شبکه ای بدرخشید به شرطیکه اصول علمی آن را رعایت نمایید.

تمامی نتورکرهای ثروتمند با رعایت اصول بازاریابی شبکه ای توانستند به کسب درآمد و ثروت دست یابند.

توصیه می کنیم این کتاب الکترونیک را چندین بار مرور نمایید. و آن را به همه نتورکرها توصیه نمایید.

موفقیت در بازاریابی شبکه ای بسیار آسان است. حتی برای شما

بازاریابی شبکه ای به اصولی نیاز دارد که اکنون در دستان شماست.

پس، همین الان اقدام نمایید.

 


 



:: موضوعات مرتبط: بازاریابی , ,
:: برچسب‌ها: فایل , بازاریابی , بازاریابی شبکه ای , موفقیت , درآمدزایی , کسب وکار ,
تاریخ : سه شنبه 14 خرداد 1398
بازدید : 312
نویسنده : کیا فایل

آموزش بازاریابی شبکه ای به روش پتمن بصورت قدم به قدم

آموزش بازاریابی شبکه ای به روش پتمن بصورت قدم به قدم

 

 

 

 

 

در این کتاب الکترونیکی شما از زبان بزرگترین استاد بازاریابی شبکه ای می خوانید که چه کلیدهایی برای موفقیت در بازاریابی شبکه ای وجود دارد.

شما می توانید در بازاریابی شبکه ای بدرخشید به شرطیکه اصول علمی آن را رعایت نمایید.

تمامی نتورکرهای ثروتمند با رعایت اصول بازاریابی شبکه ای توانستند به کسب درآمد و ثروت دست یابند.

توصیه می کنیم این کتاب الکترونیک را چندین بار مرور نمایید. و آن را به همه نتورکرها توصیه نمایید.

موفقیت در بازاریابی شبکه ای بسیار آسان است. حتی برای شما

بازاریابی شبکه ای به اصولی نیاز دارد که اکنون در دستان شماست.

پس، همین الان اقدام نمایید.

 

 



:: موضوعات مرتبط: کسب و کار , بازاریابی , ,
:: برچسب‌ها: فایل , آموزش , بازاریابی شبکه ای , روش پتمن , قدم به قدم , نتورک , نتورکر , درآمد و ثروت ,
تاریخ : یک شنبه 5 خرداد 1398
بازدید : 284
نویسنده : کیا فایل

پاورپوینت آماده بازاریابی اینترنتی

پاورپوینت آماده بازاریابی اینترنتی

 

نـوع فایـلPowerPoint

تعداد صفحات : 23

مقدمه:

بازاریابی اینترنتی که به آن بازاریابی الکترونیکی، بازاریابی تحت وب یا بازاریابی آنلاین گفته می شود، به کسب در آمد، فروش محصولات و ارائه خدمات از طریق اینترنت اطلاق می شود. بازاریابی اینترنتی حوزه وسیعی می باشد چراکه نه تنها شامل بازاریابی از طریق اینترنت می شود، بلکه شامل کلیه فعالیتها و بازاریابی ها از طریق ایمیل و دیگر وسایل از راه دور است. مدیریت داده های مشتریان و ارتباط الکترونیکی با مشتریان نیز در حوزه بازاریابی اینترنتی خلاصه می شود. بازاریابی اینترنتی، ویژگیهای فنی و خلاقانه اینترنت را با هم گره می زند که شامل طراحی، توسعه، تبلیغات و فروش است. پیدایش اینترنت، این امکان را تقریبا برای همگان بوجود آورده است که هر کسی کالاها، محصولات یا خدمات خود را تنها با فشار چند کلیک از سوی خریداران بفروش برساند. بازاریابی اینترنتی، ذاتا ادامه ای از...

 


 



:: موضوعات مرتبط: بازاریابی , ,
:: برچسب‌ها: فایل , بازاریابی , پاورپوینت بازاریابی , بازاریابی اینترنتی , کسب و کار ,

صفحه قبل 1 صفحه بعد

فروشگاه فایل کیا؛ منبع جامع انواع فایل... چنانچه فایل مد نظرشما در بین فایل های بارگذاری شده در سایت موجود نبود،می توانید از طریق دایرکت پیج اینستاگرام@kiyafile.ir سفارش دهید.

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان منبع جامع انواع فایل و آدرس kiyafile.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.











RSS

Powered By
loxblog.Com
مدیر سبز، آموزش بازاریابی

TOOLS BLOG

TOOLS BLOG