یادگیری و پیشرفت
:::::::::::::::: ::::::::::::::::
دیجیتال مارکتینگ
:::::::::::::::: ::::::::::::::::
رشد کسب‌وکار
:::::::::::::::: ::::::::::::::::
صنعت آموزش


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 1 اسفند 1397
بازدید : 416
نویسنده : کیا فایل

پایان نامه - کارگاه مهارتهای عمومی مدیریت 69 ص

 

مقدمه

جلسه یکی از مؤلفه های اصلی و مهم در کسب و کار است. اما برگزاری جلسه مستلزم صرف زمان و هزینه است. که صد البته هر دو بسیار ارزشمند هستند. بنابراین بهتر است فقط زمانی تشکیل جلسه بدهیم که ضرورت داشته باشد و باید همیشه جلسات مختصر و مفید باشند.

جلسه چیست؟

یک جلسه کاری عبارت است از گروههای عده ای از افراد که با هدف مشکلات یا اخذ تصمیمات کاری انجام می شود. اکثر جلسات کاری جنبه رسمی دارند و بایستی زمان و مکان آنها از قبل مشخص شده باشد. تعداد افراد شرکت کننده معمولاً بیشتر از دو نفر است ولی میتواند بین دو نفر هم باشد. جلسه دارای هدف مشخصی است که در دستور جلسه ذکر می شود و قبل از تشکیل جلسه بین شرکت کنندگان توزیع می شود.

بررسی هزینه ها :

بهترین جلسات آنهایی هستند که فقط با حضور افراد مرتبط با موضوع، تشکیل می شوند و ضمن صرفه جویی در وقت و هزینه ها دانش ایشان برای دست یابی به یک هدف مشخص مورد استفاده بهینه قرار میگیرد:

آگاهی از اهداف

معمولاً هدف از برگزاری نشست های کاری در یکی از مقوله های زیر است

  • انتقال اطلاعات یا ارائه توصیه ها و رهنمودهای کاری؛
  • صدور دستورات ؛
  • رسیدگی به گلایه ها و شکایات یا انجام قضاوت؛
  • اتخاذ یا اجرای تصمیمات کاری؛
  • دستیابی به ایده های نو؛
  • ارائه یک طرح پیشنهادی جهت بررسی و به تصویب رساندن آن.
  • تنظیم وقت

پس از اتخاذ تصمیم در مورد هدف اصلی تشکیل جلسه، تاریخ و زمان برگزاری جلسه متناسب با وقت کلیه افرادی که حضورشان ضروری است تنظیم می گردد/

  • تأکید بر اهداف

اهداف را بایستی بصورت کلی و جزئی خلاصه کرد تا کلیه شرکت کنندگان آنها را بخاطر داشته باشند تا چنانچه از مسیر اصلی بحث دور شدند آنها را متوجه دستور جلسه کرد.

نکته : اگر بدون تشکیل جلسه میتوان موضوعی را حل و فصل کرد، حتماً همین کار را انجام دهید.

جلسات رسمی

قوانین مربوط به برگزاری نشستهای رسمی ممکن است بسیار پیچیده و از کشوری به کشور دیگر، یا سازمانی به سازمان دیگر متفاوت باشد. از جلسات رسمی عبارتند از : جلسات هیئت مدیره، جلسات عمومی، کنفرانسها ، جلسات خارجی، مجامع عمومی سالیانه، جلسات کمیته های دائمی.

 


 



:: موضوعات مرتبط: علوم انسانی , آب و هوا شناسی (اقلیم شناسی) , ,
:: برچسب‌ها: مهارت های مدیریت , مهارت , مدیریت , پایان نامه ,
تاریخ : چهار شنبه 1 اسفند 1397
بازدید : 354
نویسنده : کیا فایل

پایان نامه بررسی تاثیرات آلودگی محیط زیست بر رفتار 76 ص

 

چکیده

درفصل اول مقدمه ای جهت آشنایی با اهداف این تحقیق آورده شده، وسپس مفهوم آلودگی بیان گردیده است.

درفصل دوم، آلودگی هوا وبرخی آلاینده های موجود درهوای آلوده، ازنظرتاثیرشان برسلامت رفتارو روان مورد بررسی قرارمی گیرد.

ابتدا فلزات سنگین، که یکی ازمهم ترین آلاینده های زیست محیطی محسوب می شوند، معرفی شده و سپس به بررسی تاثیرات سرب به عنوان یکی ازفراوانترین وسمی ترین فلزات سنگین برروی رفتار کودکان وهمچنین رفتارهای ضد اجتماعی پسران جوان بررسی شده است. نتیجه این بررسی ها نشان می دهد که درکودکانی که درمعرض تماس با سرب قرارمی گیرند، کاهش ضریب هوشی، ناتوانیهای گفتاری، کاهش حافظه کوتاه مدت، کاهش سرعت عکس العمل ها، بیش فعالی، تحریک پذیری زیاد و سایررفتارهای منفی را می توان مشاهده کرد. همچنین براساس این تحقیقات، رفتارهای ضد اجتماعی در پسرانی که نسبت به پسران دیگر بیشتر درتماس با این آلاینده بودند، افزایش بیشتری را نشان می دهد.

ازآنجا که مواد موجود درسیگارمی توانند باعث آلودگی هوا شده وازاین جهت سلامت جسم و روان را تهدید می کنند، بحثی درمورداثرات سیگارکشیدن مادران دردوران بارداری برروی سلامت رفتارهای کودکان آنها بیان شده است، که نشان می دهد کودکانی که مادران آنها دردوران بارداری مصرف زیاد سیگارداشته اند،کودکانشان دچاراختلالات رفتاری بیشتروتمایلشان برای ارتکاب اعمال مجرمانه وضد اجتماعی ، بیش ازسایرکودکان می باشد. البته این نتایج را نمی توان به تمام این کودکان تعمیم داد.

پلی کلرید بی فنیل (PCB ) یکی دیگر ازآلاینده های زیست محیطی محسوب می شود که نقش آن در رفتارکودکان وهمچنین تاثیرات آن همراه با سرب بررفتار رت ها مورد توجه قرارگرفته است. نتایج نشان می دهد، کودکان آلوده شده با (PCB) دچارمشکلات حرکتی، گفتاری،اختلالات شخصیتی، ونیز کاهش حافظه خواهند بود.علاوه براین بررسی این ماده به همراه سرب برروی رتها و نوزادان نارس نشان می دهد، تاثیرات این دوماده بربدن بسیارمشابه هم بوده واحتمال می رود، مواد موجود دراین دو ترکیب از طریق فرایندهای مشابهی تاثیرات خود را اعمال می کنند.

یکی از آلاینده های دوران جنگ تحمیلی، گازخردل بود که با گذشت زمان نسبتا طولانی ازآن دوران همچنان تاثیرات مخرب آن بر جانبازان شیمیایی باقی مانده است، که در این فصل مختصری درمورد این تاثیرات ازجنبه روانی ورفتاری صحبت شده است. با انجام آزمایشاتی که برروی جانبازان جنگ تحمیلی صورت گرفته است، مشخص شده است که آن دسته ازجانبازان که با گازهای سمی که به طور عمده گازخردل می باشد مسموم شده اند، نسبت به دیگرجانبازان دچاراختلالات روانی و رفتاری مانند اختلالات اضطرابی،افسردگی و کاهش کیفیت بیشتری درزندگی روزمره خود می باشند.

بعد ازبحث آلاینده ها به بحث درباره سموم پرداخته شده است ومتیل مرکوری(MeHg) به عنوان یکی ازاین سموم معرفی و تاثیرات عصبی- رفتاری آن برنوزادان و حیوانات گفته خواهد شد. مطالعات بر روی اثراین ماده برانسان وحیوان نشان می دهد، متیل مرکوری به عنوان یکی ازخطرناکترین آلاینده های موجود در محیط زیست می تواند سبب بروزمشکلات حسی – رفتاری وعقب ماندگیهای ذهنی در کودکان شود. ازاثرات دیگر آن می توان کاهش وزن زمان تولد را نام برد.

درپایان این فصل، تاثیرات آلودگی هوا برحشرات انگل گیاهی مورد بررسی قرارگرفته است.حشرات انگل گیاهی برای گیاهان آفت به عنوان یک کنترل کننده بیولوژیکی حائزاهمیت می باشند، اما آلاینده های موجود درهوا به خصوص اوزون باعث کاهش رفتارهای انگلی دراین حشرات شده، و در نهایت باعث کاهش مبارزه طبیعی با گیاهان آفت خواهد شد.

درفصل سوم به بررسی آلودگی صوتی، به عنوان یکی ازشایعترین آلودگیهای زیست محیطی خواهیم پرداخت. بعدازتعریف آلودگی صوتی ، آلودگی صوتی محل کار وتاثیر آن برکارکنان این مکانها مورد بررسی قرار خواهد گرفت. افرادی که درمکان های پرسروصدا مانند برخی ازکارخانجات مشغول به کارمی باشند، با خطر کاهش شنوایی غیر قابل جبران روبرو خواهند بود. علاوه براین بسیاری ازاین افراد دربرخوردهای روزمره خود با دیگران دچارمشکل می باشند. درواقع آلودگی صوتی با تاثیر بر روان وکاهش سلامت روانی، سلامت رفتاری این افراد را نیزدچاراشکال می کند.

یکی ازمکان های حساس به سروصدا بخش مراقبت های ویژه نوزادان می باشد،بنابراین دراین فصل سعی شده است تاثیرات آلودگی صوتی دراین بخش، برروی نوزادان مورد ازریابی قرارگیرد. باتوجه توجه به این نکته که شنوایی انسان در بدو تولد کامل است، نوزادان قادرخواهند بود صداهای اطراف خود را شنیده ونسبت به آن واکنش نشان دهند. بنابراین هرگونه آلودگی صوتی دراین بخش،می توانند باعث ایجاد تنش درنوزادان شود.

 


 



:: موضوعات مرتبط: علوم انسانی , آب و هوا شناسی (اقلیم شناسی) , ,
:: برچسب‌ها: بررسی تاثیرات آلودگی , آلودگی محیط بر رفتار , محیط زیست ,
تاریخ : چهار شنبه 1 اسفند 1397
بازدید : 455
نویسنده : کیا فایل

کار آموزی معرفي رشته  باغباني 65 ص

کار آموزی معرفي رشته باغباني 65 ص

 

مقدمه (معرفي رشته ي باغباني) 1

تاريخچه باغباني در دنيا 1

تاريخچه ي باغباني در ايران 1

هدف از كارآموزي 2

فصل اول 4

آشنايي با مكان كارورزي 4

فصل دوم 6

ارزيابي بخش هاي مرتبط با رشته ي علمي كارآموز 6

فصل سوم 8

فعاليت هاي صورت گرفته در دوره ي كارآموزي 8

1) بازديد از باغات انگور روستاي درسجين و ازناب و آشنايي با كرم خوشه خوار انگور 8

2) بازديد از باغات انگور روستاي ازناب و آشنايي با زنجره مو 10

3)بازديد از باغات انگور روستاي درسجين و آشنايي با بيماري سفيدك سطحي 11

4) آشنايي با علف هاي هرز باغات انگور واقعه در روستاي ازناب 12

5)آشنايي با طرز كار دستگاه GPS 14

6) آشنايي با نحوه ي آمارگيري گندم و جو واقعه در روستاي چرگر 15

7)آشنايي با آفت سفيدك دروغي سيب زميني 16

8)نكاتي كه در مصرف سموم آفت كش بايد رعايت شود 18

9) بررسي وضعيت كشاورزي ارگانيك در جهان تا سال 2004 21

10)آشنايي با نحوه كاشت ، داشت ، برداشت درخت گردو 27

11) آشنايي با علايم ناشي از كمبود كود در انگور 35

12) ليست كودهاي موجود در شركت كيان دشت 37

13) ليست سموم رايج در ايران و مقدار مصرف آنها 40

14) آشنايي با مراحل فرآوري و توليد كشمش در شركت تاك خوشه طلا 48

15) سيماي عمومي استان زنجان به تفكيك شهرستان (بخش كشاورزي) 52

16) رابطه جنس خاك و كمبود عناصر غذايي در PH هاي مختلف 58

فصل چهارم 59

آزمون آموخته ها ، نتايج و پيشنهادات

 

 

مقدمه :

 

معرفی رشته ی باغبانی :

 

باغبانی عبارت است از : هنر، دانش، و پیشه کشت، داشت، برداشت و بازار رسانی انواع سبزی، گل و میوه. در این تعریف از هنر، دانش و پیشیه باغبانی سخن رفته است، دلیل این امر این است که کارهایی مانند پیوند زدن، هرس گرده افشاني و مانند این ها برای این که به طور موفقیت آمیز انجام شود. نیاز به مهارت ممارست و سلیقه ویژه ای دارند که آنها را جزو هنرها قرار می دهند.

 

تاریخچه ی باغبانی در دنیا :

 

بزرگترین مسئله ای که بشر همیشه در طول تاریخ چند هزار ساله اش با آن روبرو بوده قحطی و کمبود مواد غذایی است و به این دلیل، در زمان های قدیم، پایه و اساس اجتماع ها را کشاورزی تشکیل می داده است.

 

مطالعه سنگ نوشته ها، حجارها و اسناد تاریخی نشان می دهد که فن باغبانی از آغاز کشاورزی تاکنون دوران های مشخصی را طی نموده است.

 

تاریخچه ی باغبانی در ایران :

 

گفته می شود که ایران یکی از اولین کشورهای دنیاست که در آن کشاورزی و تمدن شروع شده و انسان اولیه برای نخستین بار در فلات ایران به کشت و زرع و پرورش دام، دست زده است. برای مثال : در حفاری های نقطه های مختلف ایران مشخص گردیده که در حدود 3300 سال قبل از میلاد مسیح درخت را در، ری، دامغان و کاشان به طرز مشابهی نقاشی می کرده اند. و بنابراین در آن زمان از لحاظ باغبانی میان نقاط ایران رابطه برقرار بوده است.

 

هدف از کارآموزی :

 

1 ) آشنایی با دانشجویان با کارهای عملی و اجرایی و مسائل کارگاهی از نزدیک به طوری که فرصت تطبیق آموخته ها را عمل درک کنند و در رفع کمبودها و نواقص احتمالی بکوشند.

 

2 ) برخورد با مسائل کارگاهی، کارگری، اجتماعی و روبرو شدن با واقعیت های عینی.

 

3 ) واقف شدن به اهمیت مهارت های علمی و رابطه بین آنها و نحوه همکاری صاحبان مهارت ها و تخصص های مختلف و نقش هر کدام در پیشبرد کارها.

 

4 ) آگاهی یافتن به نقش اداره یک ارگان، سازمان یک شرکت یا کارگاه و لزوم تسلط کافی به کارهای عملی و اجرایی.

و..........

 

 





:: موضوعات مرتبط: علوم انسانی , آب و هوا شناسی (اقلیم شناسی) , ,
:: برچسب‌ها: کارآموزی , رشته باغبانی ,
تاریخ : چهار شنبه 1 اسفند 1397
بازدید : 389
نویسنده : کیا فایل

تحقیق درباره قاچاق محصولات كشاورزي

تحقیق درباره قاچاق محصولات كشاورزي

 

قاچاق محصولات كشاورزي

فهرست مطالب

عنوان صفحه

مقدمه 1

سپاسگذاري 3

تقديم به 4

بيان مساله 5

اهميت و ضرورت مساله 8

اهداف تحقيق 10

قاچاق محصولات كشاورزي 10

قاچاقچيان و مليت و پراكندگي جمعيت 15

پديده قاچاق كالا 17

نظرات كارشناسي در قاچاق محصولات 21

مجموع ديدگاههاي اساتيد كشاورزي.. 23

صادرات محصولات كشاورزي در بوته تهديد 24

كاهش توليد داخلي و افزايش وادرات و قاچاق در ايران 29

افزايش 65 درصد ارزش خريد محصولات كشاورزي در سال 87 39

تدابير دولت براي صادرات بسته بندي شده زعفران 44

صادرات 2 ميليارد يورويي زعفران 45

نتيجه گيري 51

پيشنهادها وتوصيه ها 55

فهرست نمودارها

عنوان صفحه

نمودار شماره 1 ) قاچاق کالا از نظر محل قاچاق 12

نمودار شماره 2 ) قاچاق کالا از نظر سن و جنس و وضع قاچاقچیان 13

نمودار شماره 3 ) قاچاق کالا از نظر فصول سال 14

نمودار شماره 4 ) قاچاقچیان و ملیّت و پراکندگی جمعیت 15

نمودار شماره 5 ) دیدگاه کارشناسان در میزان قاچاق کالا خارج از کشور 22

نمودار شماره 6 ) دیدگاه کارشناسان در میزان قاچاق کالا به داخل کشور 22

نمودار شماره 7 ) عوامل قاچاق کالا در ایران از نظر کارشناسان 24

 

در این اثنا مبادلات تجاری ایران و آمریکا نیز از این شرایط سود جسته و به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. «اسدالله عشگر اولادی» عضو هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی ایران از مبادله تجاری 154 میلیون دلاری ایران و آمریکا خبر میدهد. و گفته است که مبادلات تجاری بین دو کشور در سال 2007 میلادی به مرز 250 میلیوندلار و در سال 2008 به مرز 550 میلیون دلار رسید.

کوتاه سخن اینکه بخش کشاورزی ایران در سال 1383 دارای تراز مثبتی به میزان 28 میلیون دلار بوده که در سال 1387 به لحاظ اینگونه واردات بی رویه و کاهش تولیدات داخلی یک تراز منفی 6 میلیارد دلاری را نشان می دهد.

شایان توجه است که طی چهار سال گذشته درآمدهای ارزی ایران از فروش نفت و گاز بالغ بر 272 میلیارد دلار بوده، در حالیکه این درآمدها طی 8 سال ریاست جمهوری «محمد خاتمی»

فقط 172 میلیارد دلار بوده است. به دیگر بیان متوسط سالانه درآمد نفت و گاز دولت نهم بیش از سه برابر این درآمدها در دولت قبلی بوده اس.

علیرغم افزایش چشمگیر درآمدهای نفتی طی چهار سال گذشته، شاهد افزایش روند بیکاری و افزایش نرخ تورم در ایران می باشیم. بیکاری روز افزون و تورم 25 درصدی موجب تضعیف هر چه بیشتر طبقات متوسط و کم درآمد جامعه شده و ادامه این روند اکثریت جامعه

و..........

 





:: موضوعات مرتبط: علوم انسانی , آب و هوا شناسی (اقلیم شناسی) , ,
:: برچسب‌ها: قاچاق محصولات کشاورزی , کشاورزی ,
تاریخ : چهار شنبه 1 اسفند 1397
بازدید : 445
نویسنده : کیا فایل

وضعيت كشاورزي در ايران 22 ص

وضعيت كشاورزي در ايران 22 ص

 

وضعيت كشاورزي در ايران

فهرست

پيشگفتار

وضعيت موجود كشاورزي در ايران

منابع آب كشور

كاربرد آبياري باراني و مسائل و مشكلات آن

عملكرد وضع موجود محصولات كشاورزي

سطح توليد و عملكرد محصولات زراعي

بررسي وضعيت دانشكده هاي كشور

برنامه تحقيقات كشاورزي در ايران

نتيجه گيري

منابع

 

بهره برداري ناپايدارازاراض حاشيه اي وديمزارهاي كم بازده ،همچنين استفادة بي رويه ومفرط ازسفره هاي ابهاي زيرزميني ازجمله آثاراين سايتهابوده است .براين پايه،هدف اصلي برنامه ريزي توسعة بخش كشاورزي،افزايش توليد كشاورزي، افزايش توليدكشاورزي ،ارتقاي سطح تكنولوژي وكاربرنهادهانوين كشاورزي گسترش تحقيق،آموزش وترويج است،كه دركليه برنامه هاي قبل وبعدانقلاب اولين هدف راتشكيل داده است.

برنامه ريزي براي دستيابي به هدف افزايش توليدكشاورزي،پايه درارتباط باسايرهدفهاي بخش نظيرحفظ منابع پايه وتوسعةپايدار،تاّمين امنيت غذاي جامه ،افزايش صادرات وكاهش واردات كشاورزي،افزايش درآمدكشاورزان وحمايت ازتوليدكنندگان كشاورزي صورت گرفته واثرات متقابل آنهابريكديگرموردتوجه و.......

و......

 





:: موضوعات مرتبط: علوم انسانی , آب و هوا شناسی (اقلیم شناسی) , ,
:: برچسب‌ها: وضعیت کشاورزی در ایران , کشاورزی ,
تاریخ : دو شنبه 29 بهمن 1397
بازدید : 672
نویسنده : کیا فایل

نرم افزار هواشناسی اندروید YoWindow Weather

نرم افزار هواشناسی اندروید YoWindow Weather

 

جدیدترین نسخه YoWindow Weather نرم افزار هواشناسی اندروید



YoWindow Weather ابزاری قدرتمند برای پیش بینی آب و هوا در اندروید می باشد البته YoWindow Weather برای کامپیوتر هم چندین سال است که عرضه شده است و طرفداران زیادی دارد. به دلیل محبوبیت بالا شرکت سازنده این بار نسخه اندروید آن را با ویژگی های قدرتمند عرضه کرده است.

توسط این ابزار قادر به پیش بینی اب و هوای روزانه ، هفتگی و ماه خواهید بود. گرافیک بسیار جذاب نرم افزار شما را شیفته خود خواهد کرد ، همچنینی این ابزار کاملا هوشمند می باشد مثلا با توجه به موقعیت زمانی شما برای روز پس زمینه روز و برای شب پس زمینه شب به گوشی شما خواهد بخشید ، در لحظات بارانی و یا برفی نرم افزار دقیقا باران و برف را روی گوشی شما شبیه سازی می کند.
با YoWindow Weather پیش بینی لحظه ای آب و هوا را با خود حمل کنید ! نرم افزار از دیتابیس yr.no و اخبار هوشاناسی از سایت های معتبر برای پیش بینی آب و هوا استفاده می کند و در صد خطای بسیار کمی دارد. این نرم افزار ادعا می کند تمامی شهر و حتی برخی از روستای جهان را تحت پوشش دارد و همین امر باعث فراوانی استفاده از نرم افزار شده است. یکی از ویژگی های بارز نرم افزار نسبت به نرم افزارهای مشابه استفاده کم از باتری و عدم مشکل با شارژ گوشی می باشد. نرم افزار قابلیت نصب روی اندروید 2.3 به بالا را داراست.

ویژگی های اصلی نرم افزار:

پیش بینی وضعیت آب و هوا در ویجت
رابط کاربری هنری و زیبا
امکان مدیریت آسان برنامه

پیشنهاد میکنیم به هیچ وجه این برنامه را از دست ندهید!


مشاهده لیست تغییرات
WHATS NEW
Ready for Android 6.0 - Marshmallow.
- Product quality improved.
Coming soon: Alarm Clock - wake up with YoWindow.
All about YoWindow: http://yowindow.com
- This is a quick-fix build, it removes unnecessary permissions.

مشخصات عمومی و دانلود فایل ها:
حجم فایل: 29 مگابایت
نیازمند اندروید: 2.3.3+
قیمت در گوگل پلی: $ 2.98

 



:: موضوعات مرتبط: علوم انسانی , آب و هوا شناسی (اقلیم شناسی) , ,
:: برچسب‌ها: نرم افزار هواشناسی , اندروید , نرم افزار ,

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

فروشگاه فایل کیا؛ منبع جامع انواع فایل... چنانچه فایل مد نظرشما در بین فایل های بارگذاری شده در سایت موجود نبود،می توانید از طریق دایرکت پیج اینستاگرام@kiyafile.ir سفارش دهید.

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان منبع جامع انواع فایل و آدرس kiyafile.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.











RSS

Powered By
loxblog.Com
مدیر سبز، آموزش بازاریابی

TOOLS BLOG

TOOLS BLOG