تاثیر-گزارش-حسابرسی-بر-بازده-سهام
یادگیری و پیشرفت
:::::::::::::::: ::::::::::::::::
دیجیتال مارکتینگ
:::::::::::::::: ::::::::::::::::
رشد کسب‌وکار
:::::::::::::::: ::::::::::::::::
صنعت آموزش


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 22 خرداد 1398
بازدید : 216
نویسنده : کیا فایل

تاثیر-گزارش-حسابرسی-بر-بازده-سهام55-ص

 

 تعداد صفحه : 59

مفهوم حسابرسى حسابرسى به مفهوم اعم کلمه عبارت از هرگونه رسيدگى است که به منظور تائيد يا اظهارنظر نسبت به درستى هرگونه مدارک و اسناد مالى توسط شخصى مستقل از تهيه کننده يا تهيه کنندگان آن مدارک و اسناد به‌عمل آيد ـ چنين رسيدگى علاوه بر تجزيه و تحليل مدارک و اسناد موردنظر و تطبيق آنها با مستندات اوليه، طبعاً شامل پژوهش در اطراف چگونگى معاملاتى که اسناد و مدارک مذکور نشان دهندهٔ نتايج حاصله از آنها است و به‌طور کلى هرگونه اقدامى که براى نيل به هدف فوق لازم باشد نيز خواهد بود. پشت اين تعريف دنياى حرفه‌اى گسترده‌‌اى وجود دارد. در سيستم اقتصادى امروز دنيا، انتقال و گزارش اطلاعات مالى و اقتصادى صحيح به مراکز تصميم‌گيرى داراى اهميتى شگرف است. يکى از خصوصيات اين اقتصاد گسترده وجود سازمان‌هاى بزرگ دولتى و خصوصى است که با سرمايه‌هاى هنگفت و گاه بسيار هنگفت فعاليت‌هاى اقتصادى به‌خصوصى را در يک منطقه يا در سرتاسر کشور و يا حتى در اقصى نقاط جهان اداره مى‌کنند. براى مديرانى که در رأس اين سازمان‌هاى وسيع‌ قرار دارند امکان نظارت بر تمام جزئيات کار در کارگاه‌ها و ادارات و شعب چنين مؤسسات بزرگى وجود ندارد. و بنابر اين ناچار هستند داورى خود را نسبت به نيک و بد جريان امور، و همچنين تصميماتى را که در رابطه با طرح‌ها و برنامه‌هاى آينده اتخاذ مى‌کنند، بر مبناء گزارش‌هاى مالى و اطلاعات ديگرى که از ناحيهٔ دستگاه و يا خارج از آن به‌دست آنها مى‌رسد بنيان نهند. همچنين سهام‌داران خُرد و درشت که احتمالاً اندوخته‌هاى ساليان دراز خود را در اختيار شرکت‌هاى سهامى گوناگون مى‌گذارند براى آگاهى از چگونگى اداره سرمايه‌هاى خود و اطمينان از درستى عمل و کارآئى مديران و گردانندگان امور اين شرکت‌ها هيچ وسيلهٔ ديگرى جز صورت‌هاى مالى و گزارش‌هاى ساليانه هيئت مديره و توضيحاتى که ممکن است در مجمع عمومى در اختيار سهام‌داران قرار داده شود ندارند. دولت نيز که سهمى عمده از منابع مالى ملى را به‌صورت‌هاى گوناگون براى انجام وظايف و برنامه‌هاى خود به مصرف مى‌رساند، از بررسى اطلاعات مالى و آمارى براى...

 

 



 





:: موضوعات مرتبط: حسابداری , ,
:: برچسب‌ها: فایل , حسابرسی , گزارش حسابرسی , سهام ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








فروشگاه فایل کیا؛ منبع جامع انواع فایل... چنانچه فایل مد نظرشما در بین فایل های بارگذاری شده در سایت موجود نبود،می توانید از طریق دایرکت پیج اینستاگرام@kiyafile.ir سفارش دهید.

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان منبع جامع انواع فایل و آدرس kiyafile.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.











RSS

Powered By
loxblog.Com
مدیر سبز، آموزش بازاریابی

TOOLS BLOG

TOOLS BLOG